וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו בתקצירי היום השישי

3.8.2012 / 2:48

זאבי אכזב בגדול בג'ודו, צוברי נפסל בשייט, גבי דאגלס כיכבה בהתעמלות ובכדורסל ארצות הברית לא התקשתה מול ניגריה

ערוץ 1 - אולימפיאדה

באדיבות הערוץ הראשון

עריכה: מיכאל ברגמן

אז מה היה לנו ביום השישי בלונדון?

הבוקר היה מבטיח מאוד עבור המשלחת הישראלית עם העלייה של אריק זאבי למזרן הג'ודו, אך אחרי 43 שניות בלבד בקרב הפתיחה שלו הודח הג'ודוקא הבכיר של ישראל והחל למרר בבכי.

אנדי רם ויוני ארליך הדהימו אתמול את רוג'ר פדרר וסטניסלס ואווינקה השוויצרים והיום ניצבה בפניהם משוכה גבוהה יותר בדמותם של האחים בוב ומייק בריאן. רם וארליך רשמו הופעה מכובדת אך נכנעו ברבע גמר טורניר הזוגות בטניס.

אל לי קורזיץ' ושחר צוברי הצטרפו באתר השייט בווימות' צמד שייטי ה-470 גידי קליגר וערן סלע. סלע וקליגר לא הרשימו יתר על המידה, וקורזיץ' רשמה שיוט אחד לא מרשים וירדה למקום השלישי הכללי.

עוד חוסר הצלחה במשלחת היום נרשמה בגזרת שחר צוברי שפסל את השיוט החמישי שלו, ובתום שישה שיוטים מדורג במקום העשירי הכללי.

טורניר הגברים באולם הכדורסל המשיך היום, כשעיקר העניין היה במשחק בין צרפת לליטא בבוקר, בו ניצחה צרפת בצורה מרשימה, ובמשחק הדרמטי של הערב בו ניצחה רוסיה את ברזיל עם שלשה 4 שניות לסיום של ויטאלי פרידזון.

טורניר הטניס הגיע לשלבים המכריעים שלו, עם רבעי הגמר של הגברים והנשים. בתום המשחקים נקבעו חצאי הגמר שיפגישו את רוג'ר פדרר וחואן מרטין דל פוטרו וגם את נובאק דג'וקוביץ ואנדי מארי ובנשים את סרינה וויליאמס וויקטוריה אזרנקה וכן את מריה קירינלקו ואת מריה שראפובה.

אחרי שאמש זכתה סין במדליית זהב ראשונה בשולחן הפינג פונג בתום גמר בין שתי שחקניות סיניות, גם הערב היה גמר כל סיני בענף זה. בסיום משחק מרתק זכה ז'נג ז'ייק, אלוף העולם, במדליית הזהב.

אולם ההתעמלות אירח היום את גמר קרב רב לנשים, ואחרי שערוריות ודרמות לא קטנות עד כה, נרשמה תחרות מרשימה ביותר שבסיומה זכתה במדליית הזהב גבריאלה דאגלס האמריקאית.

היסטוריה נרשמה הערב בבריכת השחיה בלונדון כאשר יעקב טומרקין הפך לישראלי השני להגיע לגמר אולימפי בשחייה. טומרקין לא אכזב, סיים שביעי, והפך לישראלי המצליח בכל הזמנים.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully