וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלונדון: המאני טיים בטניס, מתחילים את האתלטיקה

אנדי מארי ונובאק דג'וקוביץ' ייאבקו על כרטיס לגמר הטניס והבטחת מדליה, גם פדרר ודלפו. מסלול האתלטיקה מתחמם

שחיה

יממה לפני שהבריכה נסגרת ורוב תשומת הלב עוברת למסלול האתלטיקה, מחכים לנו עדיין ארבעה גמרים: 200 מטר גב בנשים, 100 מטר פרפר בגברים (כולל מייקל פלפס וצ'אד לה קלוס), 800 מטר חופשי בנשים ו-50 מטר חופשי בגברים. במשחקים המוקדמים יהיו מוקדמות ל-1,500 חופשי גברים, 100X4 מעורב נשים ו-100X4 מעורב גברים.

אתלטיקה

אחרי שישה ימים באולימפיאדה, ייפתחו התחרויות גם במסלול האתלטיקה. שני גמרים ייערכו ביום התחרויות הראשון, בהדיפת כדור ברזל גברים וריצת 10,000 מטר נשים ותחרות קרב חמש מודרני. בסיבובי המוקדמות, תהיה הקפיצה המשולשת לנשים, 100 מטר נשים, שם ייערכו גם המוקדמות וגם הסיבוב הראשון. בגברים, יהיו שני סיבובים מוקדמים ב-400 מטר משוכות, מוקדמות יידוי פטיש, סיבוב ראשון ב-3000 מטר מכשולים, מוקדמות קפיצה לרוחק וסיבוב מוקדם ב-1,500 מטר. בנשים,

ג'ודו

אחרי שכל שאר התחרויות כבר הסתיימו, יגיע הג'ודו ליומו האחרון עם קרבות מעל 100 קילוגרם בגברים ומעל 78 קילוגרם בנשים.

טניס

משחקי חצי הגמר גם בנשים וגם בגברים ייערכו במרכז אול אינגלנד בלונדון ויפגישו בין ארבעת הטניסאים הטובים בטורניר ובין ארבע הטניסאיות הטובות בעולם.

אנדי מארי טניסאי בריטי. Clive Brunskill, GettyImages
כל הלחץ עליו. מארי/GettyImages, Clive Brunskill

חמש ההמלצות שלנו

אנדי מארי - נובאק דג'וקוביץ' (טניס)

אולי עכשיו כשהלחץ הבריטי שוכב על הכתפיים של כל הנבחרת המקומית, יצליח אנדי מארי לעשות את זה ולזכות במדליית זהב. כדי לעשות את זה, יצטרך הבריטי המדורג במקום הרביעי בעולם לנצח את נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, המדורג במקום השני בעולם. השניים נפגשו 13 פעמים בעבר, כשהבריטי מנצח בחמישה מהמקרים, כולל פעם אחת השנה. מארי, שעבר את ניקולאס אלמגרו בחצי הגמר, ינסה להפתיע את נולה המצוין, שנשא את הדגל הסרבי בטקס הפתיחה וישמח לחזור לבלגרד עם מדליה.

ברזיל - יפן (כדורגל נשים)

אלופת העולם מ-2011 רוצה להשלים דאבל תוך שנה ולזכות גם במדליית זהב אולימפית. כדי לעשות את זה היא צריכה לעבור ברבע הגמר מכשול גבוה במיוחד בדמותה של נבחרת ברזיל החזקה ומרתה הנהדרת שממש לא תעשה להם חיים קלים. צפוי להיות קרב מרתק.

בריטניה - פקיסטן (הוקי שדה)

הנבחרת המקומית רוצה מאוד לעלות לשלב הבא ובינתיים יש לה ארבע נקודות, שמגיעות מניצחון 1:4 קל על ארגנטינה ו-2:2 עם דרום אפריקה בזכות שער מאוחר של ג'קסון. בריטניה צריכה לגבור על פקיסטן, לה גם יש מאזן של ארבע נקודות, כדי לשפר עמדות לקראת המשך הבית. יהיה מעניין לראות אם כמויות הפקיסטנים ששוהים בבירת אנגליה יבואו לעודד את הנבחרת.

בדמינטון

אם משחקי הגמר הכל סיניים בטניס שולחן ובשאר הענפים האחרים לא הספיקו לכם, תוכלו ליהנות מעוד תצוגת מקצוענות טהורה גם בגמר הזוגות המעורבים בבדמינטון. ז'אנג נאן וז'או יונליי יפגשו את שו צ'ן ומה ז'ין לגמר לוהט במיוחד ותהיו בטוחים שסנטימנטים לא יהיו שם כלפי חבריהם למדינה.

סיף חרב קבוצתי

אחרי כמה ימים של סיף איכותי במיוחד, נקבל הפעם את המשחקים הקבוצתיים שיתחילו מרבע הגמר בין שמונה הנבחרות הטובות בעולם. רוסיה תשחק נגד ארצות הברית, סין מול רומניה, גרמניה מול דרום קוריאה ואיטליה תפגוש את בלארוס לארבעה קרבות מרתקים, מהם ייצאו ארבע מנצחות ובסופו של יום נקבל גם את זוכת מדליית הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully