וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני עבר מה-NBA התארחו בוועדת החינוך של הכנסת

בין הכדורסלנים לשעבר שהגיעו לדיון בנושא מצוינות בספורט היו וין בייקר ו-ווילי ברטון: "חשוב לשלב את המקצוע עם חינוך"

מספר שחקני עבר מה-NBA התארחו היום (חמישי) בוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת לדיון שנושאו מצוינות בספורט ובחינוך. השחקנים, אורחי AIPAC בישראל, הוזמנו על ידי יו"ר וועדת החינוך של הכנסת, ח"כ ד"ר עינת וילף, לספר על מעורבותם בתכנית הגדולה ביותר בארה?ב המחברת ספורט מקצועי ומצוינות בחינוך. בין השחקנים שהגיעו ניתן היה למצוא את סטפן האוורד, ווילי ברטון, דיק ברנט, קני באטל, וין בייקר, סדריק טוני, ג'ון בארי קארול, דני צ'ייס ואחרים.

ברטון סיפר שכבר בגיל 5 ראה איש נורה באמצע הרחוב. "הכל השתנה כשהתחלתי לשחק כדורסל", סיפר, והוסיף על פעילותו בתוכנית "לחנך את הכוכבים של מחר" הפועלת ברחבי ארצות הברית והמלמדת צעירים כיצד להתמודד עם אתגרים וקשיים בחיים. "התוכנית מדריכה את התלמידים לחיים ומלמדת מהי האחריות שלהם לחיים, למקצוע, לקבוצה ולעצמם. צריך להכין את האתלטים לעתיד ולהכשיר אותם כבר בגיל תיכון לשלב את המקצוע עם חינוך".

ד"ר דיק ברנט ,שחקן עבר בניו יורק ניקס, סיפר על חלומו כילד להגיע ל-NBA ועל השקעתו במשך השנים. "כשכולם היו בטקס סיום התיכון, אני הייתי על המגרש לבדי, אבל הייתי מאושר. ארבע שנים לאחר מכן התקבלתי ל-NBA".

יו"ר הוועדה ח"כ עינת וילף הודתה לשחקני ה-NBA על מחויבותם לחינוך דור העתיד של הספורטאים. "זאת גאווה גדולה לארח אתכם כאן בוועדת החינוך ובכלל בישראל", אמרה לשחקנים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully