וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס בלונדון: פדרר, דג'וקוביץ' ומארי עלו לחצי הגמר

המדורג ראשון בעולם גבר על איסנר ויפגוש את דל פוטרו, הסרבי ניצח את צונגה, מארי את אלמגרו. גם סרינה ושראפובה עלו

24 שעות לאחר שהודח מטורניר הזוגות לאנדי רם ויוני ארליך, העפיל הערב (חמישי) רוג'ר פדרר לחצי גמר הטורניר האולימפי בלונדון. המדורג ראשון בעולם גבר על ג'ון איסנר האמריקאי 4:6, 5:7 במגרש המרכזי, ובחצי הגמר הוא יפגוש את חואן מרטין דל פורטו, שגבר על קאי נישיקורי המפתיע 4:6, 6:7. זו הפעם הראשונה שפדרר, על 17 תארי הגרנד סלאם שלו, שב למעמד חצי גמר אולימפי מאז סידני 2000, כשאז המסע שלו הסתיים ללא מדליה.

מוקדם יותר היום הראה נובאק דג'וקוביץ' שהתגבר ובגדול על ההפסד לפדרר בחצי גמר ווימבלדון. הסרבי, המדורג במקום השני בעולם, הצליח לנצח 1:6, 5:7 את ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, המדורג חמישי בעולם. נולה נזקק לשעה ו-20 בלבד כדי לגבור על הצרפתי בדרך למפגש מרתק מול אנדי מארי בחצי הגמר כבר מחר.

זאת לאחר שאנדי מארי ממשיך להוות את התקווה הגדולה של בריטניה למדליה אולימפית בטניס, כשהיום הוא העפיל לחצי גמר הטורניר. מארי, שהפסיד בגמר ווימבלדון לרוג'ר פדרר, התגבר תוך פחות משעה על הספרדי ניקולאס אלמגרו עם 4:6, 1:6 בשתי מערכות קלות. מארי חגג על יריבו עם לא פחות מ-15 אייסים ו-29 ווינרים (לעומת שישה בלבד של אלמגרו) ודהר לניצחון מרשים.

סרינה וויליאמס האמריקאית (4) המשיכה להיראות נהדר וניצחה בקלות 0:6, 3:6 את קרוליין ווזניאקי הדנית לאחר שעה ו-17 דקות. האמריקאית המצוינת, שזכתה בווימבלדון לאחרונה, השיגה שישה אייסים ו-30 ווינרים, לעומת אייס אחד בלבד של הדנית ושבעה ווינרים, שלא מנעו ממנה הפסד גדול ברבע הגמר. כזכור, ווזניאקי הודחה כבר בסיבוב הראשון של ווימבלדון, כך שאולי ההדחה הזו די חיובית מבחינתה לעומת ההפסד לטמירה פאשק האוסטרית בסיבוב הראשון. סרינה תפגוש בחצי הגמר את ויקטוריה אזרנקה, אותה ניצחה בחצי הגמר בווימבלדון. הבלארוסית, המדורגת מספר אחת בעולם ובטורניר, הייתה לראשונה שמעפילה לחצי הגמר. הבלארוסית ניצחה 4:6, 5:7 את אנג'ליק קרבר הגרמניה.

מריה שראפובה, שהודחה כבר בשמינית הגמר בווימבלדון מול סאבין ליזיקי, המשיכה להיראות מצוין וניצחה 2:6, 5:7 את קים קלייסטרס הבלגית. הרוסיה תפגוש בחצי הגמר את אחת הצ'ילבות הגדולות שלה, בדמותה של מריה קירילנקו. זאת לאחר שההפתעה של היום בנשים הגיעה מצד מריה קירילנקו הרוסיה, שניצחה 6:7 (3), 3:6 את פטרה קביטובה הצ'כית (6), אלופת ווימבלדון 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully