וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "הופתעתי מהכימיה שפיתחנו בזמן קצר"

2.8.2012 / 13:16

מאמן נבחרת ישראל אופטימי לפני טורניר ההכנה בראשל"צ. כספי: "מרגישים את האנרגיות, נביא אותן לפתיחת הקמפיין"

ברני ארדוב

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה היום (חמישי) אימון פתוח לתקשורת לקראת טורניר ההכנה שייערך בבית מכבי בראשון לציון בסוף השבוע הקרוב. במסגרת טורניר ההכנה יפגשו שחקניו של אריק שיבק את נבחרות רומניה ובלגיה ואת נבחרת העתודה מחוזקת ביניב גרין וג'רמיין הול. הצוות המקצועי עצר את האימון על מנת שהשחקנים יוכלו לצפות בקרב הג'ודו של אריק זאבי, והשחקנים חזרו לאימון בסיומו.

ישראל תתחיל את השתתפותה בטורניר מוקדמות אליפות אירופה ב-15 לאוגוסט במונטנגרו, ולאחר מכן תארח את אסטוניה ב-18 לאוגוסט בראשון לציון. את שאר משחקי הבית שלה תערוך ישראל ביד אליהו. הנבחרות האחרות שישחקו מול ישראל בבית הן סרביה, סלובקיה ואיסלנד.

אריק שיבק אמר במסיבת העיתונאים: "חזרנו מאוסטריה אחרי שלושה משחקים טובים, למדנו הרבה מההפסד לפורטוגל. בתום הטורניר הזה יישארו לנו ארבעה או חמישה ימים להתכונן למונטנגרו, ואנחנו מקווים להמשיך במומנטום ולרוץ ביחד. הופתעתי שבפרק זמן כל כך קצר הגענו לכימיה טובה מאוד. אנחנו הולכים לקראת עשרה משחקים ונצטרך את כל השחקנים".

עומרי כספי הוסיף: "לא צריך לדבר איתנו על מוטיבציה במשחקים כאלה, אני מאוד מתרגש. היה לנו טורניר טוב באוסטריה, התגבשנו ואנחנו מרגישים את האווירה והאנרגיות הטובות, שצריך להביא אותן למשחק הראשון במוקדמות".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully