וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ ירדה למקום השלישי בדירוג הכללי

הישראלית סיימה שנייה בשיוט החמישי, אך הידרדרה למקום ה-11 בשיוט השישי והיא שלישית. קליגר וסלע 14 בדירוג הכללי

הגולשת הבכירה של ישראל, לי קורזיץ, המשיכה היום (חמישי) את ההופעות שלה באולימפיאדת לונדון עם השיוטים ה-5 וה-6, והידרדרה למקום השלישי בדירוג הכללי. הישראלית סיימה את השיוט ה-5 במקום השני, אבל ירדה למקום ה-11 בשיוט השישי וכך נפלה שלב אחד בדירוג הכללי. גם גידי קליגר וערן סלע פתחו את הופעותיהם בלונדון עם שני שיוטים, בהם סיימו במקומות 19 ו-11, מה שהותיר אותם בתום יום השיוטים הראשון במקום ה-14 בדירוג הכללי.

לי קורזיץ

קורזיץ התחילה את השיוט השני שלה היום והשישי בסך הכול בצורה רעה, כשלאחר המצוף הראשון היא דורגה במקום ה-15 בלבד. בשני המצופים הבאים היא הצליחה לשפר מעט את עמדתה כשעלתה למקום ה-11 לאחר שלושה מצופים, מקום בו היא נותרה גם לאחר המצוף הרביעי, מרחק 2:23 דקות מהמוליכה, זופיה נוצטי-קלפקה הפולנייה. מי שדורגה שנייה בשלב זה הייתה הספרדיה אלבאו.

הישראלית לא הצליחה לשפר את המיקום שלה גם בהמשך, כשסיימה גם את השיוט כולו במקום ה-11, מה שהוריד אותה למקום השלישי בדירוג הכללי לאחר יום השיוטים השלישי.

מי שסיימה ראשונה היא הפולניה זופיה נוצטי-קלפקה, עם זמן של 34:03 דקות והיא עלתה למקום השני במקומה של קורזיץ, לה 15 נקודות חובה. אחריה הגיעה הספרדייה מרינה אלבאו, מה שהותיר אותה במקום הראשון בדירוג הכללי גם לאחר יום השיוטים השיוטים השלישי עם שבע נקודות חובה.

מוקדם יותר, קורזיץ זינקה בצורה מצוינת בשיוט החמישי ולאחר המצוף הראשון דורגה ראשונה, אלא שהבריטית בריוני שואו והפולנייה זופיה נוצטי-קלפקה עקפו אותה לאחר המצוף השני והיא דורגה שלישית. קורזיץ לא ויתרה ועלתה שוב למקום הראשון לאחר המצוף השלישי, אבל הפולניה עברה אותה שוב במצוף הרביעי וקורזיץ חזרה למקום השני.

הדירוג הכללי:
1. מרינה אלאבו ניירה, ספרד (12 נקודות שליליות)
2. זופיה נוצ'טי קלפאצ'קה, פולין (24 נק' שליליות)
3. לי קורזיץ (26 נקודות שליליות)
4. מואנה דלה, גרמניה (30 נקודות שליליות)
5. טולי פטאיה, פינלנד (30 נקודות שליליות)

שיוטים בינוניים לקליגר וסלע

גם צמד השייטים גידי קליגר וערן סלע פתחו את התחרות ב-470 עם שני שיוטים ראשונים. השניים, שחזרו לווימות' שם קבעו את הקריטריון למשחקים בלונדון, סיימו שני שיוטים במקומות 19 ו-11 ודורגו בתום יום השיוטים הראשון במקם ה-14.

קליגר וסלע פתחו את יומם של השייטים הישראלים, כשלאחר שעברו את המצוף הראשון דורגו במקום ה-20. במצוף השני הצמד הישראלי כבד ירד למקום ה-21, מרחק 0:58 דקות מהמוליכים שמיד ורייכשטאדטר האוסטרים. במצוף השלישי הם עלו למקום ה-20, בו נותרו גם לאחר המצוף הרביעי, אך התרחקו עד כדי 1:50 דקות מהאוסטרים שנותרו בראש. במצוף החמישי הם התדרדרו עד למקום ה-23, אך התאוששו ועלו למקום ה-20. לקראת הפיניש הצליחו הישראלים לעלות למקום ה-19 וסיימו שיוט ראשון בינוני.

הצמד הישראלי זינק לשיוט השני שוב בצורה בינונית ודורגו במקום ה-19 לאחר שעברו את השני המצופים הראשונים, מרחק 1:30 דקות מהבריטים בית'הל ופיישנס שהוליכו. במצוף השלישי קליגר וסלע הצליחו להתקדם שישה מקומות עד למקום ה-13. בהמשך העלו הישראלי את הקצב ושיפרו עמדות כשסיימו במקום ה-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully