וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אמיר עגייב האריך את חוזהו בארבע עונות

הקשר הצעיר וסוכנו אבי נמני סגרו עם הזהובים את עתידו. איציק עזוז וניר נחום יפתחו מול פאוק סלוניקי (19:45, ספורט 2)

בני יהודה תפגוש הערב (חמישי, 19:45, ספורט 2) את פאוק סלוניקי מיוון במוקדמות הליגה האירופית. הזהובים מנסים להתקדם בזירה האירופית ובינתיים, הם עובדים על שימור וחיזוק הקבוצה לקראת העונה שמתחילה.

אמיר עגייב, הקשרה הצעיר של הקבוצה משכונת התקווה, ומי שמסומן במועדון כאחד משחקני העתיד, חתם היום באמצעות סוכנו אבי נמני, על הארכת חוזהו בארבע עונות נוספות. עגייב קפץ בעונה שעברה מקבוצת הנוער לסגל הבוגרים והוא צפוי להפוך העונה לשחקן מן המניין ברוטציה של המאמן דרור קשטן. בהנהלת המועדון ראו חשיבות גדולה בהארכת חוזהו לטווח ארוך.

עגייב אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "זה המועדון בו גדלתי ואני מאושר שהמועדון מאמין בי. אני אעשה הכל כדי להוכיח שהאמון שניתן בי יצדיק את עצמו, אתן את כל כולי כדי לשמח את הקהל הנפלא של בני יהודה".

כאמור, לבני יהודה מצפה משחק ביתי גדול וחשוב מול פאוק סלוניקי הערב וכמו תמיד ביום של משחק במסגרת הזו, התכנסה הקבוצה בבית מלון לארוחת צהריים ומנוחה, כאשר משם היא תצא לאצטדיון רמת גן, בו ייערך המשחק.

הבלם המורחק אביב חדד ייעדר וקשטן יערוך שני שינויים לעומת ההרכב שניצח את שיראק הארמנית בשבוע שעבר, כאשר איציק עזוז וניר נחום יפתחו במקום ליאור ברגיג וחסן אבו זייד.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ניר נחום, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully