וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס בלונדון: אנדי רם ויוני ארליך הודחו ברבע הגמר

הישראלים החמיצו חמש נקודות מערכה, נחלו הפסד דרמטי 7:6, 7:6 לאחים בוב ומייק בריאן וסיימו טורניר מצוין בטעם מר

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צילום באדיבות הערוץ הראשון, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

זה היה כל כך קרוב. לא יכול להיות יותר קרוב מזה בטניס. אבל בסיומו של יום, אנדי רם ויוני ארליך נותרו רק עם המחמאות, אחרי שהפסידו היום (חמישי) 7:6 (4), 7:6 () לצמד האמריקאי המצוין מייק ובוב בריאן ברבע גמר טורניר הזוגות האולימפי בטניס.

הישראלים, שהדהימו אמש את רוג'ר פדרר וסטניסלס ואווינקה בשמינית הגמר, עלו מלאי תקוות ועם עידוד ניכר מהיציעים במגרש 2 למשחק מול אחד הצמדים הטובים בעולם, המחזיק ב-11 תארי גרנד סלאם בזוגות. המשחק היה צמוד מאוד, ללא שבירות כלל ולאחר שהישראלים הפסידו שלוש נקודות מערכה רצופות במערכה הראשונה, הם הפסידו גם את שובר השוויון. גם המערכה השנייה הגיעה לשובר שוויון, אחרי הפסקת גשם קצרה וגם שם הניסיון של האמריקאים הכריע, בדרך לניצחון דרמטי במיוחד. הפסד כואב לישראלים, שעשו דרך נהדרת אחרי תקופה לא פשוטה וינסו להתקדם גם בטורנירי הסבב העולמי כעת.

מערכה ראשונה

ארליך הגיש ראשון ולמרות שהאמריקאים היו בתוך המשחקון, הוא הצליח לשמור על ההגשה ולעלות את הזוג הישראלי על הלוח. האמריקאים לא נבהלו והשיבו עם משחקון הגשה נינוח בדרך ל-1:1. רם הגיש את המשחקון הראשון שלו בהצלחה מרובה והיתרון חזר לישראלים. המשחק המשיך להתנהל ללא שבירות, כשארליך שוב עושה את מלאכתו נאמנה בהגשה ומעלה את הצמד שלנו ל-2:3. האמריקאים שמרו על השוויון, אבל רם לקח משחקון הגשה על האפס והשיב את היתרון לישראלים. רם וארליך הגיעו כבר ל-30:30 במשחקון ההגשה של הבריאנים, אבל הפסידו אותו ומנגד ארליך המשיך להפגין יכולת גבוהה והעלה את ישראל ל-4:5. במצב של 5:6 לטובתם, השיגו רם וארליך לא פחות משלוש נקודות מערכה, אבל האמריקאים חזרו עם שורת הגשות טובות וטעויות של הישראלים והמערכה הלכה לשובר שוויון. העונש הגיע בשובר השוויון, שם שבירה קטנה בודדת, הספיקה לאמריקאים ל-4:7 וניצחון 6:7 במערכה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מערכה שנייה

האמריקאים המשיכו את המומנטום, עם ניצחון קל במשחקון שפתח את המערכה השנייה. רם החזיר במשחקון הגשה טוב משלו. גם המערכה הנוכחית המשיכה ללא שבירות והנחתה של רם קבעה 2:2. האמריקאים כבר השיגו ארבע נקודות שבירה במשחקון השישי, אבל רם וארליך העלו את הרמה והצליחו להשוות ל-3:3. נקודה שנויה במחלוקת משהו סידרה לארליך עוד ניצחון במשחקון הגשה והשוויון נשמר עם 4:4. בוב בריאן המשיך להיות בלי נגיע במשחקוני ההגשה שלו ועם משחקון חלק העלה את האמריקאים ל-5:6. במשחקון הבא, במצב של 0:15 לישראלים, נפתחו שערי השמים בווימבלדון והמשחק הופסק בשל גשם. המשחק התחדש אחרי כרבע שעת הפסקה ורם השיג את שובר השוויון השני במשחק. האמריקאים החזיקו בשתי נקודות משחק בשובר השוויון, אבל רם הציל את השנייה בצורה נהדרת וקבע 6:6. הישראלים הצילו עוד נקודת משחק ובהמשך גם החמיצו שתי נקודות מערכה משלהם, אחת מהן עם ההגשה של רם. שובר השוויון המשיך להיות דרמטי ביותר, הישראלים החמיצו נקודות מערכה, האמריקאים כמה נקודות משחק, אבל טעות של רם וטעות כפולה של ארליך בהגשה האחרונה הכריעו את שובר השוויון 10:12 לאמריקאים, את המערכה כולה ב-6:7 ואת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully