וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו בתקצירי היום החמישי

לי קורזיץ המשיכה להצטיין, טומרקין הביא גאווה, אוצ'ימורה הרשים בקרב רב, בריטניה עלתה שלב בכדורגל והבריכה להטה

רויטרס

אז מה היה לנו ביום החמישי בלונדון?

המשלחת הישראלית החלה את השתתפותה הבוקר בבריכה האולימפית, כשיעקב טומרקין וגל נבו שחו נהדר והבטיחו מקום בחצי הגמר.

מיד לאחר מכן החלה הפעילות גם באתר השייט בווימות', שם המשיך שחר צוברי לא להרשים ולהיות רחוק מהמובילים, אך מנגד לי קורזיץ' לא התרגשה מהמעמד ושמרה על מקומה השני המצוין.

במקביל התרחשה שערוריה גדולה בעולם הבדמינגטון כשהועד האולימפי החליט להדיח לא פחות מארבעה זוגות שהפסידו משחקים על מנת לקבל הגרלה נוחה יותר בשלבי הנוקאאוט.

טורניר הטניס לגברים ולנשים מתקרב לשלבים המכריעים, והמדורגים הבכירים ממשיכים בשלהם. רוג'ר פדרר, סרינה וויליאמס, מריה שראפובה, נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי כולם עלו לרבע הגמר, חלקם במשחקים לא פשוטים בכלל.

לפנות ערב הגיע ההישג הגדול הראשון של המשלחת הישראלית, כשבטורניר הזוגות של הטניס גברו אנדי רם ויוני ארליך על האלופים האולימפיים מבייג'ינג רוג'ר פדרר וסטניסלס ואווינקה.

במקביל החל אלכס שטילוב בגמר הראשון שלו בלונדון, כשהתחרה בגמר הקרב רב, הרשים בתרגיל הקרקע בו סיים ראשון, וסיים במקום ה-12 הכללי. מי שניצח את התחרות הוא היפני קוהיי אוצ'ימורה המעולה.

טורניר כדורגל הגברים הגיע לשלב רבע הגמר עם סיום שלב הבתים, כשנבחרות ברזיל ואנגליה הבטיחו הערב את מקומם בין 8 הגדולות, אחרי שנבחרת ספרד הודחה כבר בתחילת השבוע.

אך השיא האמיתי של הערב הגיע כרגיל בבריכת השחייה. המשלחת הישראלית רשמה גמר אולימפי ראשון מאז שנת 2000, כשיעקב טומרקין הפתיע ובגדול עם מקום שמיני בחצי הגמר ב-200 מטר גב. גל נבו פספס את גמר ה-200 מטר מעורב אישי ב-2 מקומות בלבד.

שני שיאי עולם נשברו גם הפעם בבריכה, כשדניאל גיורטה ניפץ את השיא בגמר ה-200 חזה, ואילו רבקה סוני עשתה זאת באותו המשחה לנשים, רק בחצי הגמר. נייתן אדריאן האמריקאי הפתיע בגמר ה-100 חופשי עם ניצחון דרמטי במיוחד.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully