וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קרלוס הודיע על פרישה מכדורגל

המגן השמאלי סיים את הקריירה המפוארת וצפוי להתמנות לעוזר מאמן אנז'י. זכה במונדיאל 02' ושלוש פעמים בליגת האלופות

אחד המגנים ובועטי הכדורים החופשיים הטובים בהיסטוריה, רוברטו קרלוס, הודיע הערב (רביעי) על פרישה מכדורגל. הברזילאי הנהדר החליט לתלות את הנעליים בגיל 39, אחרי שכבר הודיע בעבר כי ייבחן את מצבו לקראת העונה החדשה.

קרלוס, ששיחק בעונה החולפת באנז'י מחצ'לקה מהליגה הרוסית, החל את הקריירה המקצוענית בפלמיירס הברזילאית ב-1993 וכעבור שלוש שנים עבר לאירופה. הוא נחת באינטר האיטלקית לעונה בודדת, לפני שעשה את דרכו לסנטיאגו ברנבאו.

ב-11 עונותיו במדים הלבנים של ריאל מדריד, הפך רוברטו קרלוס לאחד מסמלי הקבוצה, תוך שהוא כובש מספר שערים מדהימים במיוחד, רובם בבעיטות חופשיות. במדי ריאל, קרלוס שיחק 512 פעמים וכבש 66 שערים. הוא זכה עם ריאל שלוש פעמים בליגת האלופות ובארבע אליפויות.

לאחר שעזב את ריאל, הוא עבר לפנרבחצ'ה הטורקית, בה שיחק שלוש שנים. משם חזר לקורינתייאס במולדתו ולבסוף כאמור, הגיע לרוסיה, שם שימש גם כמאמן/שחקן.

בנבחרת ברזיל הוא הופיע 125 פעמים (מקום שני בהיסטוריה אחרי קאפו), כבש 11 שערים וזכה במונדיאל 2002 ופעמיים בקופה אמריקה, 1997 ו-1999. הוא גם הופיע עם ברזיל בגמר מונדיאל 1998 ואף זכה בגביע הקונפדרציות ב-1997.

מהבחינה האישית, קרלוס נבחר פעמיים לנבחרת השנה בעולם (1998, 2002). הוא היה שחקן ההגנה של אופ"א ב-2002 ובקבוצת השנה באירופה באותה שנה ובשנה שלאחריה. הוא אחד מ-19 השחקנים היחידים בהיסטוריה עם יותר מ-100 הופעות בליגת האלופות וסיים שני במירוץ לתואר שחקן השנה בעולם ב-1997, אחרי חברו לנבחרת דאז רונאלדו.

כעת צפוי קרלוס להתמנות לעוזר המאמן במחצ'לקה: "מתקיימות שיחות לגבי משחק פרישה עבורי בין ריאל לאנז'י", הוא סיפר.

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

צפו בשער הכי מפורסם של רוברטו קרלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully