וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שחקן העבר יוסי ממן גייס 40 אלף ש"ח

1.8.2012 / 21:43

ממן החל בגיוס כספים בלוס אנג'לס עבור עמותת האוהדים וצפוי לגייס בקרוב סכום נוסף: "כולם כאן אוהבים את בית"ר"

מיזם האוהדים של בית"ר ירושלים מפעיל את אוהדי הקבוצה בכל רחבי הגלובוס. אתמול בערב (שלישי) כינס צחי אופנגרד, ישראלי המתגורר בלוס אנג'לס והבעלים של ה"שופרסל" (שהוא בכלל אוהד מכבי תל אביב) קבוצת ישראלים יחד עם שחקן העבר של בית"ר ירושלים, יוסי ממן, על מנת לגייס כספים עבור עמותת האוהדים.

הערב נחל הצלחה ובשלב ראשון הצליחו השניים לגייס כ-40 אלף ש"ח, כאשר ממן צפוי להגיע לארץ בעוד כעשרה ימים עם סכום כסף נוסף. ממן, חברו של שמוליק לוי, אמר: "אני שחקן עבר ואוהד של בית"ר. הספקנו לגייס 40 אלף ש"ח ועד שאחזור לארץ בעוד עשרה ימים נגייס סכום נוסף כדי לעזור לעמותה. אני קורא לכל הישראלים בלוס אנג'לס להתגייס ולעזור לעמותה שהיא העתיד האמיתי של בית"ר ירושלים".

ממן שיחק בבית"ר בין השנים 1976-1981 כחלוץ מרכזי. ממן מאמין כי עד להגעתו לארץ יגייס סכום כפול מזה שגייס עד עכשיו. בעמותת האוהדים, שם שמרו על קשר עם ממן ואופנגרד בשבוע האחרון, מסרו: "זאת בשורה משמחת. מיום ליום מתעוררים אוהדים בכל פינה ורוצים לתרום ולהיות חלק מהמיזם. הנתון הכי חשוב במיזם הוא הרבה מעבר לעובדה שבקרוב מאוד נגיע לשני מיליון ש"ח אלא בעובדה שעמותת האוהדים היא קונצנזוס וחזקה יותר מכל בעלים אפשרי או קבוצת ניהול. אף אחד לא יכול להתעלם מזה ולחשוב על האפשרות לתת לאוהדים פחות מ-50% בעלות".

בית"ר ירושלים תחזור מחר בלילה לארץ. ביום שבת הקרוב תפגוש הקבוצה את הפועל באר שבע כאשר ארבעה שחקנים שאינם חתומים - עמית בן שושן, שי חדד, תומר בן יוסף ודן אייבנדר - יוכלו ליטול חלק כיוון ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה. חיים מגרלשווילי וחן עזריאל, שמחזיקים בחוזה במכבי חיפה, לא יורשו לשחק בשלב זה עד אשר תיסגר העברתם וייחתמו איתם חוזים. בבית"ר מעריכים כי לא יותר מ-2,000 צופים יגיעו למשחק בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully