וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון ושאנדור הצטרפו לעמותת האוהדים של בית"ר

31.7.2012 / 18:36

ההונגרי שכיכב במדי הקבוצה בשנות ה-90: "אסור שמועדון כזה ייפול". משה אוחיון: "היא נכנסה לי ללב". 1.8 מיליון שקלים גויסו

קובי אליהו

צפו בבית"ר ירושלים לפני היציאה למחנה האימון בגרמניה

צילום ועריכה: קובי אליהו

שני מצטרפים חדשים לעמותת האוהדים של בית"ר ירושלים: הקשר משה אוחיון, ששיחק בבית"ר כחצי שנה בעונת 2009\2008 רכש חברות בעמותה בסך של 1080 ש"ח ואמר: "אמנם שיחקתי בבית"ר שישה חודשים בלבד אבל היא נכנסה לי חזק ללב ואני בקשר עם המון אוהדים שם. אני מאמין שעוד ייצא לי לשחק בקבוצה בעתיד". בעמותת האוהדים הודיעו היום כי המיזם הגיע לכדי גיוס של כ-1.8 מיליון ש"ח והמטרה היא להגיע עד לסוף השבוע הקרוב ל-2 מיליון ש"ח.

מצטרף נוסף הוא ההונגרי תמאש שאנדור ששיחק בבית"ר בסוף שנות ה-90. שאנדור מצטרף לחברו סטפן שאלואי שכבר הצטרף לעמותה ואמר: "לבית"ר יש חלק גדול בקריירה שלי ובהתפתחות שלי כשחקן וכבן אדם ואני תמיד אשמח לעזור, אסור שמועדון כזה ייפול, הוא חשוב ליותר מדי אנשים".

בית"ר צריכה להגיש ערבויות לבקרת התקציבים עד ל-15 לחודש (הארכה האחרונה שניתנה לה) ואם לא תוכל לעשות זאת תצטרך להיכנס להליך משפטי על מנת להימנע מירידת ליגה. נכון להיום צריכה בית"ר ירושלים 10 מיליון ש"ח כדי לפתוח את העונה כאשר כרגע ישנם 4 מיליון ש"ח אותם גייס ניר ברקת ועוד כ-2.5 מיליון ש"ח צפי של מיזם האוהדים שצפויים לזכות ל-50% מהבעלות על הקבוצה.

הבעיה הגדולה כרגע אילו הם סימני השאלה בנוגע לצד השני שיצטרף לאוהדים- ארקדי גאיידמק שאנשיו משדרים כי הוא יעביר כסף ויצטרף לאוהדים, או שמא קבוצת אנשי עסקים שיגייסו איציק קורנפיין וניר ברקת. בימים הקרובים הדברים צפויים להתבהר לקראת היישורת הסופית.

הקבוצה תחזור ביום חמישי בלילה ממחנה האימונים בקובלנץ כאשר כבר בשבת הקרובה תשחק הקבוצה בגביע הטוטו נגד הפועל באר שבע, אם כי עדיין לא ידוע היכן ייערך המשחק. האופציות כרגע הן אשדוד, ראשון או איצטדיון רמת גן. בית"ר תוכל לשתף במשחק את עמית בן שושן, דן אייבנדר, תומר בן יוסף ושי חדד שעדיין לא חתמו על חוזה בשל העובדה ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה.

בית"ר ירושלים: השבוע הקריטי - כל האופציות

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully