וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: השבוע הקריטי - כל האופציות

29.7.2012 / 15:21

בבית"ר בודקים את האפשרויות, לאוהדים צפויים להיות 50% בעלות במועדון. גם אביגדור ליברמן הצטרף. כל התרחישים

קובי אליהו

צפו בבית"ר ירושלים לפני היציאה למחנה האימון בגרמניה

צילום ועריכה: קובי אליהו

כשמיזם האוהדים של בית"ר ירושלים יצא לדרך, היו לא מעט אנשים סקפטיים שאפילו זלזלו ביכולת של חברי העמותה לגייס חצי מיליון שקלים. והיום (ראשון), שבועיים לאחר תחילת המיזם בחשבון העמותה נגבו כבר למעלה מ-1.7 מיליון שקלים, כאשר לחברי העמותה ישנם עדיין שלושה שבועות לגייס כספים. לאחר תשעה באב צפויים להצטרף אוהדים רבים, ביניהם גם שר החוץ אביגדור ליברמן, שביקש שהחיוב ייעשה לאחר הצום, וכמו כן תעבור העמותה לשיווק אגרסיבי יותר מעבר לטלמרקטינג עם עמדות מכירה ברחבי הארץ וחשיפה גדולה יותר בכל כלי התקשורת, מתוך מטרה להגיע לכל קהלי היעד שלה.

בעמותה אין ספק בכלל לגבי העמידה ביעדים. "נגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו ואפילו נעבור אותם", אומר שמוליק לוי. "אנשים מחכים שיתקשרו אליהם ושנגיע אליהם ואנחנו נעשה הכל בכדי להגיע לכל אוהד בכל מקום בארץ". היעדים של העמותה הם הגעה לסכום של 2.5-3 מיליון ש"ח, ועם המספרים שהשיגו עד עתה זה נראה קרוב מאוד עם עוד קצת מאמץ ואמונה מצד האוהדים.

הבעיה הגדולה כרגע היא מי יהיה הצד השני שייקח 50% בעלות עם האוהדים, יזרים 2.5-3 מיליון ש"ח ויחד עם התרומה של 4 מיליון ש"ח אותה גייס ראש העיר ניר ברקת יעמידו את הקבוצה על הרגליים. בשל העובדה שעד עתה לא נמצאו כאלה שיהיו מוכנים לקחת בעלות אנשיו של גאידמק עובדים על המרקם בו ייקח גאידמק ביחד עם האוהדים את המועדון במתכונת של 50:50 ויזרים סכום זהה לזה של האוהדים. אפשר לראות עד כמה רציניים אנשים של גאידמק בנושא, כאשר למחנה האימונים הנוכחי של הקבוצה בגרמניה הגיעו נציגו של הבעלים ישראל גולדשמיט ויועצו הספורטיבי גל יוסף. בשבוע הקרוב צפויות התפתחויות בנושא ואף צפוי להתחיל מו"מ אל מול נציגי העמותה.

האופציה השנייה כרגע היא קבוצת אנשי עסקים בראשות יוסי מולדבסקי שיזרימו כחצי מיליון ש"ח כל אחד ויעמידו סכום זהה לזה של חברי העמותה. כרגע הצטרף אל מולדבסקי היהלומן שמואל שניצר ואיש עסקים נוסף, אך עדיין דרושים לפחות שניים נוספים אותם הוא מנסה לגייס. במידה שהמהלך יצליח, הם צפויים להיות הצד השני שייקח בעלות יחד עם עמותת האוהדים.

האופציה השלישית היא חבורת אנשי העסקים שתרמו לבית"ר ירושלים במשך השנים והתכנסו השבוע בפעם השנייה בירושלים תחת איציק קורנפיין. קורנפיין עובד על מתווה של 8-10 אנשי עסקים שיזרימו סכומים של 250-300 אלף ש"ח ויחד עם האוהדים יקבלו את הבעלות על הקבוצה. במהלך זה יהיה מעורב בהמשך השבוע ראש העיר ניר ברקת שיחזור מחו"ל.

האופציה הגרועה ביותר היא שאל מול האוהדים לא יהיו אנשי עסקים שיהיו מוכנים להזרים כסף ולקחת בעלות וכמו כן גאידמק לא יעשה זאת ואז יהיה בפני הקבוצה שתי ברירות: שגאידמק יישאר ב-50% בעלות זמנית עד אשר האוהדים ימצאו אנשי עסקים מתאימים. הקבוצה תצטרך למצוא פתרונות פיננסיים שיכללו מכירת שחקנים ושחרור כאלה שאינם חתומים ולעמוד בפני עונה קשה מאוד. במידה שכל האופציות הללו לא יקרו, הקבוצה תיאלץ ללכת להקפאת הליכים או פירוק.

בעמותת האוהדים סיכמו זאת ואמרו: "אנחנו את החלק שלנו נביא, אנחנו ממשיכים במאמצים לגייס כסף ומקווים לבשורות טובות מהצד השני. התחושה היא אופטימית וכפי שהדברים נראים כרגע יהיה מולנו צד שני שיזרים כספים ויסכים לקחת עליו 50% מהבעלות".

שי חדד: "ההתנתקות מהארץ עוזרת לנו. מחכים לבשורות"

בנוגע לקטע המקצועי, צום תשעה באב לא פסח על מחנה האימונים בקובלנץ וחלק משחקני הסגל צמים היום, בינהם אביתר ברוכיאן, אופיר קריאף, אלי דסה ומתן בראשי. המאמן אלי כהן שצם גם הוא, שחרר את הארבעה משני האימונים. בראשי התאמן למרות הצום ואילו שלושת השחקנים האחרים הגיעו לאימונים וצפו בחבריהם. לאור העובדה כי הצום יוצא בגרמניה רק בסמוך לשעה 22:15, צוות המלון יארגן ארוחה מיוחדת לשבירת הצום עבור השחקנים.

שי חדד סיכם את המחנה עד עכשיו ואמר: "אנחנו מתגבשים בצורה נהדרת, זה אחד המחנות הטובים שעברתי. מתאמנים מצוין ומקווים שנחזור לארץ ויהיו תוצאות טובות. על פניו ההתנתקות הזאת מהארץ עוזרת לנו, אנחנו מתרכזים רק בכדורגל אבל עם יד על הדופק לשמוע בשורות מהארץ. אחת המטרות של המחנות אימונים זה מזג האוויר כי אנחנו אוהבים להתאמן כשקצת קריר וגשום, בהתחלה היה כאן יותר חם מישראל ופתאום זה השתנה לאיך שאנחנו אוהבים ורוצים".

על משחקי האימון אמר השחקן: "שיחקנו טוב והגענו להמון מצבים. צריך לדעת לנצל מצבים מול קבוצות שמסתגרות מולנו ורק נלמד מזה. בסך הכל יצאנו מרוצים מאיך ששיחקנו".

מחר תזכה הקבוצה לחצי יום חופשי בפרנקפורט. אימון הבוקר הוקדם לשעה 9:00 שעון גרמניה ומיד לאחר ארוחת הצהריים, סמוך לשעה 12:00, תצא הקבוצה ליום חופשי עד שעות הערב בפרנקפורט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully