וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי באולימפיאדה: פארקר מול שאראס, פלפס מול לוכטה

צרפת תחפש ניצחון שני ברציפות בכדורסל, בעוד שני השחיינים האמריקאים הנהדרים יתמודדו על זהב ב-200 מטר מעורב אישי

שחיה

כמו בכל אחד מהימים, גם בחמישי מצפים לנו ארבעה משחי גמר, כשבמוקד יעמוד כמובן 200 מטר גברים מעורב אישי, בו צפויים להתחרות ראש בראש ריאן לוכטה ומייקל פלפס. בנוסף, צפוי לנו גמר גם ב-200 מטר גב גברים, שם התחרות על המדליות תהיה גם היא בין ריאן לוכטה, טיילר קלארי ואירי ריוסוקה. בנשים, צפוי לנו גמר 200 מטר חזה, שם יתחרו על הזהב ככל הנראה רבקה סוני האמריקאית, ריקה פדרסן וסאטומי סוזוקי. בנוסף, יתחרו הנשים בגמר 100 מטר נשים, שם יתמודדו מיסי פרנקלין, רנומי קרומוווידג'וגו, טאנג יי ושחייניות מצוינות נוספות.

התעמלות

לאחר שארצות הברית הצליחה לזכות בתחרות הקבוצתית בנשים, ייערך הגמר האישי לנשים בקרב רב. האמריקאיות הבכירות ינסו לשמור על המומנטום וההגמוניה, בעוד גם הרוסיות ינסו לשפר את ההישגים שלהן אחרי שנעצרו במדליית כסף בגמר הקבוצתי.

כדורסל

טורניר הכדורסל עדיין לא סיפק לנו הצגות ודרמות גדולות, אבל אולי המחזור השלישי יצליח לעשות את זה. בבית א', תשחק צרפת נגד ליטא, ארגנטינה תפגוש את טוניסיה וניגריה תנסה להימנע מהשפלה מול ארצות הברית. בבית ב', תשחק אוסטרליה נגד סין, ברזיל תפגוש את רוסיה של דיוויד בלאט, ספרד תפגוש את בריטניה.

ג'ודו

המשקלים הכבדים נכנסים לתמונות המשחקים באולימפיאדה והפעם נקבל את טורניר הגברים עד 100 קילוגרם ואת הנשים עד 78 קילוגרם.

חמש ההמלצות שלנו

צרפת - ליטא (כדורסל)

המשחק המוקדם בכדורסל יפגיש בין שתיים מהנבחרות המסקרנות של בית א', צרפת וליטא. שתי הנבחרות מחזיקות בינתיים בניצחון אחד משני משחקים, כשההפסד של צרפת מגיע מול ארצות הברית. שרונאס יאסיקביצ'יוס, לינאס קלייזה, רימאס קאוקינס, דאריוס סונגיילה ושאר הכוכבים האירופים של ליטא מול כוכבי ה-NBA של צרפת: טוני פארקר, ניקולא באטום, רוני טוריאף, קווין סראפין ובוריס דיאו. תהיו בטוחים שזה יהיה מרתק. אפילו שווה לברוח לרגע מהעבודה ב-11 בצהריים כדי לצפות בזה.

סרביה - דנמרק (כדוריד)

סגנית אלופת אירופה מינואר האחרון נמצאת במצב קשה מאוד בטורניר והיא עם שני הפסדים בשני משחקים אחרי שהפסידה 31:23 ליריבה המושבעת קרואטיה. סרביה תפגוש במחזור השלישי את אותה הנבחרת שניצחה אותה בגמר אליפות אירופה בינואר, דנמרק בכבודה ובעצמה, שניצחה בשני המשחקים הראשונים שלה בטורניר ואפילו גברה על ספרד החזקה בהפרש של שער אחד. נבחרת אחת עם הגב לקיר, השנייה במומנטום נהדר? איך זה ייגמר?

חצי גמר וגמר (טניס שולחן)

דימיטרי אובצ'ארוב הגרמני ישחק מול ז'נג ז'יק הסיני, צ'י-יואן צ'ונג מטייוואן ישחק מול האו וואנג הסיני. לאחר שני חצאי הגמר, ייערכו גם משחק הגמר והקרב על המקום השלישי. מעניין יהיה לראות האם אחרי ששלחו שתי שחקניות לגמר הנשים, יצליחו הסינים לייצר גמר כל סיני גם אצל הגברים. מה שבטוח שמבחינת הרמה, מחכים לנו קרבות מרתקים ברמה הכי גבוהה שיש.

סרביה - מונטנגרו (כדורמים)

קרבות בין סרביה למדינות יוגוסלביה לשעבר הם תמיד מרתקים, על אחת כמה וכמה כשסרביה היא הנבחרת הכי טובה בעולם. מונטנגרו, שמגיעה לאחר הפסד לארצות הברית על חודה של נקודה וניצחון על הונגריה, ינסו להפתיע את סרביה המצוינת, לה יש בינתיים שני ניצחונות מוחצים של 10:14 על הונגריה ו-7:21 על בריטניה. בספורט כל כך פיזי, מעניין תמיד לראות יריבות מרה כמו מונטנגרו מול סרביה.

ארצות הברית - ברזיל (כדורעף)

שתיים משלוש הנבחרות שעד עכשיו מחזיקות במאזן מושלם אחרי שני משחקים בטורניר הכדורעף באולם, ייפגשו לקרב חזק וישיר על המקום הראשון בבית ב'. לא רק שלא איבדו משחק בינתיים, שתי הנבחרות המצוינות הללו אפילו לא שמטו עדיין מערכה אחת ונחשבות לשתיים מהנבחרות שאמורות ללכת רחוק מאוד בטורניר. מי מהן תעשה את הצעד הראשון והענק קדימה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully