וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל: ברזיל ובריטניה ברבע הגמר, עוד שער לקונאטה

הסלסאו הביסו 0:3 את ניו זילנד, בריטניה ניצחה 0:1 את אורוגוואי, חלוץ מכבי ת"א מוביל את טבלת מלך השערים עם 4

המועמדת הבכירה לזכייה בטורניר הכדורגל האולימפי פשוט לא עוצרת. ברזיל חתמה היום (רביעי) את שלב הבתים שלה עם מאזן מושלם, לאחר שניצחה בקלות 0:3 את ניו זילנד והבטיחה את ראשות בית ג'. מצרים הצטרפה אליה ברבע הגמר לאחר שהביסה באותה תוצאה, 1:3, את בלארוס ועקפה אותה כדי לתפוס את המקום השני. ספרד סיימה טורניר איום ונורא עם 0:0 עלוב מול מרוקו ועפה כמובן ואילו בריטניה ממשיכה איתנו אף היא אחרי 0:1 על אורוגוואי. מוסא קונאטה שוב כבש, בפעם הרביעית בטורניר והוא סידר לסנגל 1:1 מול איחוד האמירויות וכרטיס לשלב הבא. מעפילות נוספות לרבע הגמר הן מקסיקו, דרום קוריאה, יפן והונדורס.

משחקי רבע הגמר (4/8, יום שבת):

יפן - מצרים (14:00)
מקסיקו - סנגל (16:30)
ברזיל - הונדורס (19:00)
בריטניה - דרום קוריאה (21:30)

דנילו שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. רויטרס
גם המחליפים של ברזיל יודעים לחגוג. דנילו/רויטרס

בית א'

בריטניה - אורוגוואי 0:1

הבריטים ידעו שהם זקוקים לנקודה בלבד כדי להעפיל לרבע הגמר, אבל הם לא רצו לקחת סיכונים ודניאל סטארידג', עם שער שני ברציפות, סידר להם ניצחון ואת המקום הראשון בבית. השער המיוחל הגיע רגע לפני המחצית, ממש בתוספת הזמן, לאחר שג'ו אלן פירפר את המגן שלו והשאיר את חלוץ צ'לסי מול שער ריק כדי לכבוש את שער הניצחון.

סנגל - איחוד האמירויות 1:1

מה תגידו על מוסא קונאטה? הכוכב הכי גדול בינתיים של הטורניר האולימפי המשיך להיות הכל בשביל הסנגלים, עם שער רביעי מתוך ארבעה שנבחרתו כבשה. איסמעיל מטאר העלה את איחוד האמירויות ליתרון בדקה ה-21, אבל חלוץ מכבי תל אביב השווה וסידר לנבחרתו מקום בין שמונה הגדולות.

בית ב'

מקסיקו - שוויץ 0:1

המקסיקנים, שהוליכו את בית ב' ערב המחזור, גם סיימו אותו בפסגה וחיסלו את חלומות ההעפלה של שוויץ. את השער היחיד במשחק הבקיע אוריבה פרלטה בדקה ה-68, ובהחלט עשה צדק - הנבחרת ממרכז אמריקה היתה הרבה יותר טובה ומסוכנת.

דרום קוריאה - גאבון 0:0

האסייתים מסיימים שלב בתים נפלא מבחינתם, ועולים בצדק גמור לשלב הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בית ג'

ברזיל - ניו זילנד 0:3

לאחר שהמקום ברבע הגמר הובטח כבר לאחר המשחק השני, מאנו מנזס הרשה לעצמו להעניק מנוחה לחמישה שחקני הרכב, ביניהם אוסקר, הולק ואלשנדרה פאטו. זה לא מנע מברזיל להשיג ניצחון נוסף עם שלושה שערי זכות, הפעם מול ניו זילנד שתחזור הביתה עם נקודה אחת בלבד. המחליפים של מנזס כיכבו בסט. ג'יימס'ס פארק, כשבדקה ה-23 המגן דנילו ביצע דאבל פס עם לאנדרו דמיאו וסיים עם שער נהדר. שש דקות לאחר מכן דמיאו עבר לתפקיד הכובש, לאחר בישול של אלכס סנדרו. קשרה של טוטנהאם, סנדרו, היה חתום על השלישי בדקה ה-52 אחרי כדור חופשי של ניימאר, אבל חברו אלכס סנדרו העיב על החגיגה ועל משחקו המצוין עם כרטיס צהוב שני על התחזות שעלה לו בהרחקה בדקה ה-76.

מצרים - בלארוס 1:3
למצרים: מוחמד סלאח (56), מרואן מוחסן (73), מוחמד אבו טריקה (79). לבלארוס: אנדריי וורונקוב (87)

בית ד'

יפן - הונדורס 0:0

שתי המוליכות נלחמו על פסגת הבית, בידיעה שתיקו יעלה באופן מעשי את שתיהן לשלב רבע הגמר. זה בדיוק מה שקרה. יפן, שנראתה טוב מאוד עד כה בטורניר, היתה מעט טובה יותר, וסיימה ראשונה עם 7 נקודות.

ספרד - מרוקו 0:0

אוי, ספרד, ספרד. אחרי שכבר איבדה כל סיכוי להעפיל לרבע הגמר בשל שני הפסדיה המביכים בפתיחת הטורניר, ייחלה אלופת העולם ואלופת אירופה לחפות על כך ולהשיג מעט כבוד עם ניצחון שימתיק את הגלולה. אלא שזה לא קרה, גם לא הפעם, והלה רוחה מסיימים טורניר פשוט נורא ואיום. הנקודה לא הספיקה גם למרוקו, שמסיימת גם היא את דרכה בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully