וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בלונדון: המדליה הראשונה של ישראל?

אריק זאבי יעלה לקרבות במשקל עד 100 ק"ג וינסה להפתיע עם מדליה. טומרקין בגמר הגב בבריכה, קורזיץ ממשיכה בשיוטים

אחרי יום ענק של הישראלים בלונדון, גם מחר (חמישי), ביום התחרויות השישי של האולימפיאדה, נקבל כמה ישראלים שיטלו חלק וינסו להתקרב למדליה, כשתשומת הלב תחולק בין מזרן הג'ודו למים בווימות'.

אריק זאבי, מדילסט הארד מאתונה 2004, יעלה בשעה 11:44 על פי התיכנון, לקרב נגד דימיטרי פיטרס הגרמני בסיבוב הראשון במשקל עד 100 ק"ג. זאבי בן ה-35 אומנם איננו הג'ודוקא שהיה בשנותיו הגדולות, אולם הוא מלא בניסיון, גם באולימפיאדות, כאשר זו תהיה הופעתו הרביעית במשחקים האולימפיים.

כזכור, זאבי הפך השנה לזוכה המבוגר ביותר באליפות אירופה והוא זקוק לשני ניצחונות בלבד כדי למצוא את עצמו לפחות בבית הניחומים. אם זאבי ינצח את הגרמני, יצפה לו בסיבוב הבא המנצח בקרב בין יבגניס בורודבקו מלטביה לאנתוני ליו מסמואה האמריקאי.

כאמור, גם הגולשים הישראלים ימשיכו את דרכם מחר. לי קורזיץ, שמוצאת את עצמה במקום השני בתום יומיים וארבעה שיוטים, תנסה לשפר עמדות עם שיוטים מספר 5 ו-6, שיהוו את המעבר לחצי השני והמכריע של התחרות. השיוט הראשון של קורזיץ יפתח ב-16:00.

שחר צוברי, שממשיך להתקשות בתחרות שלו וניצב רק במקום העשירי בתום ארבעה שיוטים, ינסה להתקדם עוד קצת בדירוג אחרי שהציג שיפור בשיוט האחרון. עשרת הראשונים יאבקו לבסוף בשיוט המדליות וצוברי ישמח כמובן להיות ביניהם. צוברי ייצא לדרך ב-18:00.

עוד לפניהם, צמד השייטים הישראלים גידי קליגר וערן סלע יפתחו את התחרות ב-470 עם צמד שיוטים, הראשון שבהם בשעה 14:00 והשני, על פי התיכנון, בשעה 15:30.

בשעה 21:48 יגיע רגע ענק למשלחת הישראלית, כאשר יעקב טומרקין הצעיר והמפתיע יזנק לבריכה לצד שבעת השחיינים הטובים בעולם ב-200 גב וינסה להדהים את כולם. טומרקין עלה שמיני מהמוקדמות לחצי הגמר וכך גם לגמר, אבל שלושה שחיינים שישחו לצידו סיימו עם זמן חלש ממנו במוקדמות, כך שאולי הוא עוד יפתיע.

אנדי רם ויוני ארליך, אחרי הסנסציה הגדולה והניצחון על פדרר ו-ואווינקה, יעלו למשחק רבע הגמר מול הצמד הטוב בעולם, האחים האמריקאים מייק ובוב בריאן בשעה 13:30 שעון ישראל. ניצחון של הישראלים והם יהיו קרובים מאוד למדלייה מפתיעה במיוחד.

לעמוד המשלחת הישראלית

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully