וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: נובאק דג'וקוביץ' עבד קשה מול לייטון יואיט

הסרבי התקשה ב-6:4, 5:7, 1:6 מול האוסטרלי הוותיק. פדרר ניצח 5:7, 3:6 את איסטומין. נשים: שראפובה ניצחה בדרמה

יום נוסף של משחקים בטורניר האולימפי של הטניס יצא לדרך, כשהגשם שוב נותן את אותותיו ודוחה את המשחקים. למרות זאת, חלק מחגיגת שמיניות הגמר הגיעו לסיומן או לפחות התחילו ונפסקו באמצע. מי שהצליחה לעשות את העבודה שלה בקלות היא סרינה וויליאמס האמריקאית (4), שניצחה בקלות 1:6, 0:6 את ורה זבורנבה (13). בהמשך, נקבל את כל המדורגים הבכירים, בתקווה שהגשם לא ידחה שוב את המשחקים. הראשון שעשה את העבודה שלו היה רוג'ר פדרר, שניצח בקלות את דניס איסטומין.

רוג'ר פדרר עשה את שלו בצורה מרשימה כשניצח 5:7, 3:6 את דניס איסטומין האוזבקי במשחק שהופסק במהלכו בגלל הגשם. RF השיג שלושה אייסים לעומת שבעה של האוזבקי, כשבמקביל הוא חובט 23 ווינרים לעומת 13 של יריבו. ברבע הגמר ישחק פדאקספרס נגד ג'ון איזנר האמריקאי, שעבד קשה מאוד והפתיע את ינקו טיפסרביץ' הסרבי עם 5:7 במערכה הראשונה ו-6:7 בשנייה, בתום שובר שוויון ארוך במיוחד, שהסתיים ב-14:16. האמריקאי הפציץ 22 אייסים.

אנדי מארי המקומי (3) איבד מערכה ראשונה והכניס את הקהל למעט לחץ, אבל הצליח לחזור ל-6:4, 1:6, 4:6 על מרכוס בגדאטיס הקפריסאי. מארי, שהגיע עד לגמר ווימבלדון השנה שם הפסיד לרוג'ר פדרר, ישחק ברבע הגמר נגד ניקולאס אלמגרו הספרדי. אלמגרו (11) ניצח 5:7, 3:6 את סטיב דארסי הבלגי.

נובאק דג'וקוביץ' (2) עבד קשה מאוד וגם איבד את המערכה הראשונה במפגש מול לייטון יואיט הוותיק, אבל הצליח להתעשת בזמן ולנצח 6:4, 5:7, 1:6 את האוסטרלי. נולה הצליח לרשום 16 אייסים במשחק הגשות מצוין ו-37 ווינרים, לעומת חמישה אייסים של יואיט ו-24 ווינרים שלו. הסרבי ישחק נגד ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, שרשם את המשחק הארוך ביותר בהיסטוריה של הטוב משלוש מערכות באולימפיאדה רק אתמול, הצליח לעשות את זה הפעם בצורה חלקה וקלה יותר. הצרפתי, המדורג חמישי בטורניר, ניצח 6:7 (5), 4:6 את פליסיאנו לופס הספרדי.

קיי נישיקורי היפני היה אחראי על סנסציית היום בטניס. המדורג 15 בטורניר ניצח 0:6, 6:3, 4:6 את דויד פרר הספרדי, המדורג רביעי בטורניר שהגיע עד לרבע גמר ווימבלדון השנה ושם נעצר רק על ידי אנדי מארי. המשחק של השניים נדחה במצב של 4:5 ליפני במערכה השלישית בגלל החשיכה ונמשך במגרש המרכזי, שם הצליח נישיקורי להתעלות ולנצח במשחק כולו עם 4:6 במערכה השלישית. היפני הצעיר השיג שני אייסים ולא פחות מ-35 ווינרים מול הספרדי הדינמי. נישיקורי ישחק בשלב הבא נגד חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (8) הצליח לעלות לרבע הגמר לאחר שניצח 1:6, 6:4, 3:6 את ז'יל סימון (12). ברבע הגמר ישחק דלפו נגד המנצח בין דויד פרר הספרדי (4), שהביס אותו ברבע גמר ווימבלדון,

סרינה וויליאמס, כאמור, הייתה הראשונה שהשלימה את העבודה ועשתה את זה תוך 51 דקות בלבד מול הרוסיה האומללה. האמריקאית הצליחה לרשום משחק הגשות מצוין, כהרגלה על הדשא, וחבטה לא פחות מ-12 אייסים לעומת אפס של יריבתה. בנוסף, היו לסרינה גם 32 אייסים, לעומת שלושה בלבד של הרוסיה הוותיקה. בסיבוב הבא, רבע הגמר, תשחק סרינה וויליאמס נגד קרולין ווז'ניאקי הדנית שעלתה עם 4:6, 2:6 על דניאלה האנטוחובה מסלובקיה.

ערב ארוך במיוחד עבר על מריה שראפובה. הרוסיה הנהדרת פגשה יריבה עיקשת בדמות סאבין ליזיקי, שניצחה את המערכה הראשונה 6:7 (8) בתום 73 דקות. שראפובה התעוררה בהמשך וניצחה 4:6, 3:6. ברבע הגמר שראפובה תפגוש את קים קלייסטרס הבלגית, שניצחה 3:6, 4:6 את אנה איבנוביץ'.

ויקטוריה אזרנקה (1) עבדה קשה מול נדיה פטרובה הוותיקה, שתמיד נותנת פייט, אבל הצליחה לנצח אותה 6:7 (6), 4:6 בדרך לרבע הגמר. עכשיו, ויקה תשחק מול אנג'ליק קרבר הגרמניה (7), שהצליחה לנצח 6:7 (5), 6:7 (5) את ונוס וויליאמס האמריקאית, שהצליחה לרשום שני ניצחונות מרשימים מאוד לפני כן בטורניר.

פטרה קביטובה הצ'כית (6), שהתקשתה מאוד בשני הסיבובים הראשונים, הצליחה הפעם לרשום ניצחון חלק ומרשים עם 3:6, 0:6 על פלביה פנטה האיטלקיה. קביטובה תשחק ברבע הגמר נגד מריה קירילנקו (14), שהצליחה לעלות לרבע הגמר לאחר שניצחה 6:7 (5), 3:6 את יוליה גרגס הגרמניה המצוינת, שהצליחה לנצח בסיבוב הראשון את אגניישקה רדוואנסקה.



אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully