וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השערורייה בבדמינטון: ארבעת הזוגות הודחו

שני צמדים מדרום קוריאה, צמד מסין ועוד אחד מאינדונזיה הואשמו שהפסידו בכוונה כדי לזכות בהגרלה קלה יותר, ונזרקו

תקדים מאוד מפתיע התקבל היום (רביעי) בלונדון 2012 כאשר ארבעה זוגות נשים שנטלו חלק בתחרות הבדמינטון נזרקו מהתחרות על ידי הוועד האולימפי. הסיבה: הזוגות הללו הואשמו כי לא התאמצו כדי לזכות להגרלה נוחה יותר בשלבי הנוקאאוט. הבוקר דווח ב-BBC עניין השערוריייה שתפסה גלים והביאה כאמור לענישה מהירה תוך פחות מ-12 שעות לאחר סיום המשחקים.

מדובר בשני צמדים דרום קוריאנים, צמד מסין ועוד אחד מאינדונזיה. הסיבה לחוסר המאמץ הייתה כדי לזכות להגרלה טובה יותר בשלב הנוקאאוט של התחרות. כאמור כל ארבעת הזוגות כבר העפילו לשלב רבע הגמר, וכדי לקבל הגרלה קלה יותר בשלב הנוקאאוט, הבנות לא התאמצו וניסו להפסיד בכוונה. במשחק בין הסיניות יו יאנג ו-וונג שיאולי לדרום קוריאניות ג'ונג קיואנג-יון וקים הא-נה זכו שני הצמדים לשריקות בוז באולם בוומבלי, כשאפילו השופט עצמו התערב והזהיר את השחקניות שהחטיאו כדורים בכוונה. בסופו של דבר הדרום קוריאניות ניצחו את המשחק שנמשך 23 דקות בלבד, 14:21, 11:21.

ההפסד של הסיניות מנע מפגש עם יריבות סיניות אחרות בגמר, אבל כאמור בעקבות הענישה הן הודחו. המאמן של הצמד הדרום קוריאני, סונג האן-קוק ניסה להסביר את מהלך האירועים: "הסיניות החלו בזה. הם עשו את זה ראשונות. עניין ההגרלה מסבך את העניינים. הסיניות לא רצו לפגוש את הזוג הסיני השני בחצי הגמר, הן לא רצו שזה יקרה. האיגוד צריך לעשות משהו לגבי זה".

ואיך הסבירו את העניין הסיניות? יו יאנג, אחת משתי השחקניות: "למעשה היריבות היו חזקות מאוד. זו הייתה הפעם הראשונה ששיחקנו נגדן ומחר מתחיל שלב הנוקאאוט. מאחר וכבר העפלנו, שמרנו על הכוח לשלבים הללו". דבר דומה קרה גם במשחק שנערך לאחר מכן בין הא ג'ונג-יון וקים מין-ג'ונג מדרום קוריאה למייליאנה ג'והארי וגרייסיה פולי מאינדונזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully