וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "זה אתגר גדול לבני יהודה"

המאמן מוכן לפאוק סלוניקי בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (ה', 20:00, ספ'2). נחום ועזוז אמורים לפתוח

אחרי שדילגה בקלות על פני שיראק הארמנית עם ניצחון כפול, בני יהודה תצטרך להתגבר מחר (חמישי, 20:00, ספורט2) על משוכה קשה הרבה יותר בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, בדמות פאוק סלוניקי. היוונים, שבעונת 2004/5 שיתפו שחקן שלא כחוק והודחו על ידי מכבי תל אביב שהמשיכה אז לשלב הבתים של ליגת האלופות, הגיעו לארץ וכמובן נחשבים לפייבוריטים, אך הזהובים מקווים לשמור על שער נקי פעם נוספת ואולי לחולל הפתעה בדרך לשלב הפלייאוף.

הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם באצטדיון רמת גן. דרור קשטן החליט לסגור את האימון בפני התקשורת, כנראה בתגובה להודעת המאמן היווני שסגר גם את האימון שלו. על פי התרגול הטקטי, יערוך קשטן שני שינויים לעומת ההרכב שפתח בארמניה, כאשר איציק עזוז ישוב לעמדת המגן הימני וניר נחום יפתח בקישור על חשבונו של חסן אבו זייד שיסופסל. אביב חדד המורחק יעדר מהסגל, כאשר דן מורי וגל כהן יפתחו במרכז ההגנה. קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ' ופדרו גלבאן ישלימו את חוליית הקישור ודינו אנדלובו יפתח כחלוץ בודד בחוד.

אנדלובו צפוי לעזוב למכבי חיפה לאחר צמד המשחקים נגד פאוק, וכפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מחליפו המיועד, הוא החלוץ הניגרי סיבי גוואד, שצפוי לנחות עוד השבוע בישראל, במטרה שישחק כנבחן נגד מכבי נתניה, ביום ראשון בגביע הטוטו.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ניר נחום, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

כפיר אדרי: "יצרנו סוג של מסורת באירופה"

"אין ספק שהמשחק הקרוב הוא מסוג המשחקים עליהם דיברתי בעבר, גם בגלל הקבוצה היוונית שהיא מאוד מנוסה", אמר דרור קשטן במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק. "הכדורגל היווני מופיע בשנים האחרונות בכל מסגרת גדולה, יש שם הרבה שחקנים זרים והרמה יותר גבוהה. יש לפאוק דרום אפריקאי, צרפתי, ברזילאי ולא צריך להקל ראש גם ביוונים שמשחקים שם, כולל סלפינגידיס שהוא שחקן נבחרת. הוא מהיר, חזק, פרובקטור שמתלונן כל הזמן, אבל תמיד נותן 100 אחוז. זה אתגר גדול לבני יהודה".

קשטן הוסיף: "אנחנו משחקים בבית וזה אומר שצריך לנצל את זה. לשחק ביוון, עם הקהל שיש שם, זה לא פשוט. יש לו השפעה לא מעטה ולכן אנחנו צריכים לדאוג לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר ולנצל את הביתיות. היוונים ניצחו בשלושה מחמשת משחקי ההכנה שלהם, ובמקביל משתתפים במפעל האירופי. בדיוק כמונו. המפתח? מה מנצח משחק לדעתכם? שער אחד".

על הנטייה הישראלית לזלזל בכדורגל היווני, אמר קשטן: "בכדורגל הסטטיסטיקה לא תמיד מדברת, אלא היכולת על המגרש. לא צריך לזלזל באף אחד, בטח לא בנבחרת שהייתה כבר אלופת אירופה. כשאני הייתי מאמן נבחרת לא זלזלתי באף יריבה, גם לא ביוון. בכל זאת אנחנו מגיעים במטרה לנצח ובתוצאה כמה שיותר גבוהה".

באשר לדינו אנדלובו שצפוי לעבור למכבי חיפה, הבהיר קשטן: "אני לא יודע שום דבר על זה. אנדלובו הוא שחקן בני יהודה, ויישאר כך עד שלא תימסר הודעה אחרת".

הקפטן כפיר אדרי הוסיף: "אנחנו צריכים להתעלות יחד וכל אחד לחוד. ראינו ולמדנו אותם בשבוע האחרון, והבנו שמשחקים שם שחקנים ברמה גבוהה בכדורגל העולמי. אין לנו שום זכות לבוא ולזלזל. נעבוד קשה, כיחידה אחת, וננסה לנצל את הביתיות שלנו. יצרנו סוג של מסורת עם ארבע שנים רצופות באירופה. אני מקווה שמחר נראה שצברנו ניסיון וטעויות שעלו לנו ביוקר בשנים קודמות לא יקרו שוב. ננסה ללמוד מזה ולהתקדם הלאה. היינו מעדיפים לשחק בבלומפילד, אבל זה לא צריך להוות תירוץ".

פאוק סלוניקי: לא מעט שמות מנבחרת יוון

פאו סלוניקי של המאמן גיורגוס דוניס והנשיא זיסיס וריזאס, שחקן העבר המפואר של נבחרת יוון, סיימה בעונה שעברה במקום השלישי בליגה. לזהובים מחכה חוויה לשחק באצטדיון טומבה, המכיל למעלה מ-28 אלף מקומות, שם מספקים האוהדים אווירה צבעונית וחמה, ועל כן כדאי מאוד לחבורה של דרור קשטן להשיג תוצאה טובה בישראל. פאוק זכתה בעבר פעמיים באליפות יוון (1976 ו-1985) וארבע פעמים בגביע (האחרונה ב-2003).

בסגל הקבוצה אפשר למצוא כמה שמות מאיימים מנבחרת יוון בראשם החלוץ דימיטריס סלפינגידיס והקשר גיורגוס פוטאקיס לצד מלך שערי הקבוצה אשתקד סטפנוס אתאנסיאדיס (12 כיבושים). בין הזרים המוכרים: בלם נבחרת דרום אפריקה בונגאני קומאלו שנבחן בעבר במכבי חיפה, הרומני קוסטין לזאר והגינאי סמברגו בנגורה שהצטרף הקיץ. כוכב הקבוצה הוא פאבלו גרסיה האורוגוואי, אהוב הקהל.

הרכב משוער פאוק: אסטריוס ג'יאקומיס, אטו, לינו, בונגאני קומאלו, גיורגוס קציקאס, קוסטין לאזאר, רוברט ברטרנד, פאבלו גרסיה, גיורגוס פוטאקיס, סטפנוס אתנאסיאידיס, דימיטריס סלפינגידיס.

בני יהודה בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully