וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: תומר שטיינהאואר מונה לעוזר המאמן

1.8.2012 / 14:28

שחקן נבחרת ישראל לשעבר פותח את פרק ב' שלו בענף: "אני מקווה לעזור למועדון לחזור לצמרת הכדורסל הישראלי"

בני הרצליה הודיעה היום (רביעי) על מינויו של תומר שטיינהאואר לתפקיד עוזר מאמן. שטיינהאואר הוא אחד משחקני הפנים הטובים בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי, היה שחקן מוביל בקבוצות צמרת רבות לאורך הקריירה שלו ותמיד נחשב לדמות מובילה ומנהיג בקבוצות שבהם שיחק. בשנים האחרונות המשיך שטיינהאואר לשחק להנאתו בליגה הארצית ובמקביל סיים קורס מאמנים.

תומר מתחיל בבני הרצליה את פרק ב' שלו בכדורסל הישראלי ויפתח בה את קריירת האימון. "אני מאד שמח לחזור להיות מעורב בליגה הבכירה של הכדורסל הישראלי ולהתחיל את קריירת האימון שלי בבני הרצליה, שם אני גם מכיר חלק גדול מהאנשים מהתקופה שלי ברעננה", אמר שטיינהאואר. "אני מצפה בקוצר רוח לשתף פעולה עם אריאל בית הלחמי שאימן אותי בבקעה. אני מקווה לעזור לו ולקבוצה ככל יכולתי, לתרום מהניסיון שלי ומהתשוקה שלי לנצח ומקווה לעזור למועדון לחזור לצמרת הכדורסל הישראלי, שם מקומו".

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס: "תומר הוא שם דבר בכדורסל הישראלי וגם מאוד מחובר לאזור שלנו, אחרי ששיחק ברעננה במשך מספר שנים והוביל אותה להצלחות רבות, כמו גם בנבחרת ישראל. הוא מאד רעב לחזור לכדורסל הישראלי ואחרי פגישה של שעתיים איתו ידענו שהוא מצא את המקום שלו ואנחנו מצאנו מישהו שיכול מאד לעזור לקבוצה ולמערכת. מדובר בבנאדם עם אופי יוצא מן הכלל, ווינר, מישהו עם המון ניסיון בכדורסל הישראלי בכל הרמות, אני חושב שאריאל בית הלחמי ותומר יהיו צוות יותר מן הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully