וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב סיים 12 בקרב רב, זהב לאוצ’ימורה

הישראלי עם הישג נאה בגמר ויכולת אדירה בקרקע, שם סיים ראשון עם 15.600 מצוין. רק שישחזר את זה בגמר הקרקע

ערוץ 1 - אולימפיאדה

התקציר באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

כל ספורטאי צריך חימום טוב לפני התחרות הגדולה שלו ואלכס שטילוב, המתעמל הישראלי הנהדר, זכה לאחד כזה היום (רביעי), כשהתמודד בגמר הקרב רב.

שטילוב העפיל לגמר מהמקום ה-12 במוקדמות והגיע אליו נטול ציפיות או לחץ, כשהוא בעיקר מנסה להישאר במתח חיובי וכושר טוב לקראת אירוע השיא שלו, גמר הקרקע ביום ראשון, בו הוא ינסה להשיג מדליה היסטורית לישראל.

שטילוב הציג יכולת לא רעה על המכשירים השונים, שיפר את הציון מהמוקדמות בסוס הסמוכות ובטבעות והמשיך את דרכו עד לתרגיל הקרקע, בו שוב היה מצוין. בסיום התחרות הוא דורג במקום ה-12 והמכובד, בגמר הקרב רב.

המנצח הגדול של הערב היה המתעמל הטוב בעולם, קוהיי אוצ'ימורה. היפני פתח את המוקדמות בצורה חלשה מאוד, אבל השתפר בהמשך ועלה לגמר מהמקום הרביעי. היום אוצ'ימורה הזכיר איזה מתעמל על הוא ונתן הצגה ממכשיר למכשיר בדרך לזהב הנהדר, כשהוא מסיים עם 92.690 נקודות. הגרמני מרסל נגויין סיים שני עם 91.031 נקודות, כשהוא מבצע מהפך אדיר בתרגיל האחרון בקרקע. דאנל לוייה האמריקאי סיים שלישי עם 90.698.

שטילוב פתח בצורה מצוינת. הוא עלה שישי למכשיר הראשון שלו, סוס הסמוכות והציג תרגיל ברמת קושי 5.9. הציון על התרגיל עצמו היה 8.366 ושטילוב סיים את המכשיר עם ציון של 14.266, כשהוא משפר ב-0.133 נקודות את הציון שלו משלב המוקדמות. בתום המכשיר הראשון שטילוב דורג במקום ה-19.

המכשיר השני של שטילוב היה הטבעות, המכשיר החלש ביותר שלו. גם כאן שטילוב שיפר את תוצאתו מהמוקדמות. הוא ביצע תרגיל בדרגת קושי 5.4 וקיבל ציון 8.800 ובסך הכל 14.200, ציון חלש יחסית, אך שוב שיפור של התוצאה מהמוקדמות, שם קיבל 14.033.

המכשיר השלישי של שטילוב היה שולחן הקפיצות, בו השיג תוצאה טובה מאוד במוקדמות עם 15.533. לצערו, הפעם זה הצליח קצת פחות והוא הסתפק ב-15.133, כולל עונש שהוריד לו עשירית נקודה בתרגיל שהיה ברמת קושי 6.2. הציון על התרגיל עצמו היה 9.033.

שטילוב עלה למכשיר הרביעי שלו, המקבילים. הוא הציג תרגיל לא רע בכלל, אבל לצערו הירידה לא הייתה טובה והוא ביצע שני צעדים לאחור. הוא לא נפל, אלא נותר על הרגליים, אבל זה התבטא בציון, שעמד על 14.400. התרגיל עצמו היה ברמת קושי של 5.7 ומדובר בירידה של 0.300 נקודות מהציון במוקדמות.

גם במכשיר החמישי שלו, המתח, שטילוב חווה ירידה קלה מהתוצאה שהשיג במוקדמות. יחד עם זאת, הוא הציג תרגיל טוב, בדרגת קושי 6.3 וקיבל עליו ציון של 14.833, שמיקם אותו בצמרת המתעמלים על המכשיר.

המכשיר האחרון עליו התחרה שטילוב היה הקרקע, שמהווה כמובן את המכשיר החזק ביותר שלו, בו הוא כאמור ינסה לקטוף מדליה ביום ראשון. שטילוב עלה לקרקע ראשון מהקבוצה שלו והציג תרגיל פנטסטי, כהרגלו יש לומר. הוא זכה בציון 15.600 (0.33 פחות מהמוקדמות) עם דרגת קושי גבוהה מאוד של 6.7 ובהחלט נראה מוכן לגמר. אגב, לאחר התרגיל שלו דורג שטילוב ראשון בתרגיל הקרקע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קוהיי אוצ'ימורה מתעמל יפני. רויטרס
הגדול מכולם. אוצ'ימורה והזהב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully