וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ שנייה בתום ארבעה שיוטים

הגולשת ממשיכה להילחם על המדליה וסיימה את שני שיוטי היום במקומות 7 ו-2. צוברי נותר במקום ה-10, אדלמן במקום ה-30

ערוץ 1 - אולימפיאדה

באדיבות ערוץ 1

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

המדליה הישראלית הראשונה באולימפיאדת לונדון ממשיכה להתקרב מכיוון ווימות', שם לי קורזיץ עשתה חיל גם היום (רביעי). הגולשת הישראלית הנהדרת שוב נהנתה מרוחות חזקות, כמו שהיא אוהבת וסיימה את צמד שיוטי היום (השלישי והרביעי במספר) במקומות 7 ו-2, מה שהותיר אותה שנייה בדירוג הכללי. שחר צוברי, שהחל את היום במקום ה-10, נותר שם גם בסיומו עם מקבץ של מקומות 17 ו-10. נופר אדלמן בלייזר רדיאל, סיימה את השיוט החמישי שלה במקום ה-29 והתעלתה בשיוט השישי עם המקום השלישי, מה שהקפיץ אותה למקום ה-30 בדירוג הכללי.

הגולש הישראלי שחר צוברי. AP
לא זז בדירוג הכללי. צוברי/AP

צוברי יצא ראשון לדרך אחרי פתיחה בינונית ביום השיוטים הראשון. מדליסט הארד מבייג'ינג סיים את השיוט הראשון במקום ה-12, השתפר מעט בשני וסיים במקום השמיני. צוברי אולי בנה על הרוחות החלשות יחסית ששוררות היום בוויימות' לעומת היום הראשון, אבל השיוט השלישי שלו היה רע והרחיק אותו מהמובילים וגם אחרי שיפור קל בשיוט הרביעי נותר במקום ה-10 הכללי.

צוברי פתח לא טוב את השיוט השלישי והגיע למצוף הראשון במקום ה-16, 42 שניות אחרי המוליך. גם ההמשך לא היה טוב והישראלי ירד למקום ה-17 לאחר המצוף השני. הירידה ההדרגתית נמשכה ואחרי המצוף השלישי צוברי צנח למקום ה-18. צוברי שב למקום ה-17 במצוף הרביעי, אבל ירד למקום ה-19 במצוף החמישי ושמר עליו במצוף השישי. הנדנדה נמשכה וצוברי התקדם למקום ה-17 במצוף השביעי ונותר בו עד הסיום, כאשר הוא מכיע 2:52 דקות אחרי המנצח ההולנדי דוריאן ואן רוסלברג.

הרוחות מעט התחזקו וגם את השיוט הרביעי צוברי פתח רע והגיע למצוף הראשון כשהוא במקום ה-19. הישראלי השתפר מעט והתקדם למקום ה-14 אחרי המצוף השני. צוברי המשיך להשתפר, למצוף השלישי הגיע תשיעי ובמצוף הרביעי התקדם כבר למקום השמיני. לאחר מכן, צוברי נפל מעט למקום ה-10 במצוף החמישי, אבל נלחם, ניצל את הצפיפות והתקדם למקום השביעי במצוף השישי. אלא שבמצוף הבא צוברי ירד שוב למקום התשיעי, ואת השיוט סיים במקום העשירי 1:55 דקות אחרי המנצח הבריטי ניק דמפסי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הגולשת הישראלית לי קורזיץ. AP
מתקרבת למדליה. קורזיץ/AP

אחרי שני השיוטים הנהדרים ביום הראשון (מקומות 1 ו-3) והמקום השני בדירוג הכללי, קורזיץ יצאה ליום השיוטים השני בתקווה להישאר צמודה למובילות. השיוט השלישי היה החלש ביותר של קורזיץ עד כה, אך היא גילתה יציבות לכל אורכו וסיימה במקום השביעי.

קורזיץ פתחה את השיוט השלישי והגיעה למצוף הראשון כשהיא מדורגת שביעית, מיקום שנשמר גם במצוף השני. הרוחות התחזקו ולמרות מספר שינויי מקומות בקרב המובילות, קורזיץ נשארה יציבה והגיעה גם למצוף השלישי במקום השביעי, שמרה עליו גם במצוף הרביעי והגיעה לקו הסיום 2:18 דקות אחרי המנצחת.

בניגוד לשיוט הקודם, את השיוט הרביעי קורזיץ פתחה הרבה יותר טוב ולמצוף הראשון היא הגיעה שלישית, שלוש שניות בלבד אחרי צמד המובילות מרינה אלבאו הספרדייה וטולי פטאייה מפינלנד. אל המצוף הבא קורזיץ הגיעה כבר במקום השני, תשע שניות בלבד אחרי אלבאו, כשהיא עוקפת את פטאייה.

השיוט המוצלח של קורזיץ נמשך ואומנם היא ראתה את הגב של אלבאו, אבל רק את שלה וגם למצוף השלישי היא הגיעה שנייה, הפעם שבע שניות בלבד אחרי המוליכה. קורזיץ שמרה על מקומה גם בהגעה למצוף הרביעי, כשהיא אף פותחת פער מהדולקות אחריה. לקו הסיום היא הגיעה שנייה, מה שאיפשר לה לשמור על המקום השני בדירוג הכללי.

במקום הראשון ניצבת אלבאו הרבה מעל כולם. הספרדייה ניצחה את שלושת השיוטים האחרונים והיא מחזיקה בחמש נקודות בלבד לעומת 13 של קורזיץ. במקום השלישי ניצבת מואנה דלה מגרמניה עם 16 נקודות ורביעית זופיה נוצ'טי קלפצ'קה עם 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully