וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תארח את אסטוניה בראשון לציון

1.8.2012 / 12:04

האולם בחיפה לא מוכן והנבחרת תארח את המשחק הביתי הראשון במוקדמות בעיר היין. הלפרין: "זקוקים לקהל לצידנו"

נבחרת ישראל בכדורסל תארח את משחק הבית הראשון שלה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה בבית מכבי בראשון לציון. התכנון המקורי היה לקיים את המשחק בחיפה, אך מכיוון שאולם רוממה אינו מוכן, הוחלט באיגוד להעביר את המשחק לראשון לציון. האולם בחיפה צפוי להיות מוכן לאירוח חצי גמר וגמר גביע צ'אנס.

בשל כך, יתקיים טורניר ההכנה האחרון בהשתתפות הנבחרת, נבחרת העתודה מחוזקת ביניב גרין וג'רמיין הול ונבחרות בלגיה ורומניה באולם בראשון לציון. ישראל תפגוש את רומניה בשבת (21:00), את העתודה בראשון (19:30) ואת בלגיה ביום שלישי (19:30). מאיגוד הכדורסל נמסר כי הכוונה היא לקיים טטורניר לנבחרות לאומיות בכל קיץ והמטרה היא להביא לישראל נבחרות מהדרג הראשון באירופה.

"אחרי שני טורנירים בחו"ל, אנחנו מאוד שמחים לשחק בארץ מול הקהל שלנו ואני מקווה שרבים יבואו לראות אותנו ולתמוך בנבחרת", אמר יותם הלפרין. "אין ספק שלקהל תהיה השפעה גדולה על טורניר המוקדמות הזה, כפי שהוא עזר לנו לעלות לאליפות אירופה לפני שנתיים. אנחנו מאוד זקוקים לקהל לצידנו ואני בטוח שמחכה להם חווית כדורסל נהדרת, בעיקר כשנשחק תוך 48 שעות מול שתי נבחרות גדולות כמו סרביה ומונטנגרו בהיכל נוקיה. יש לנו הגרלה לא קלה, אבל יש לנו גם נבחרת טובה מאוד שרוצה ויכולה להעפיל גם הפעם לאליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully