וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבריטים נמאס מתירוצים, התסכול מהכשלונות גובר

המשלחת המקומית מאכזבת בענק, יו"ר איגוד הג'ודו רותח מזעם, הצהובונים יוצאים באקט של ייאוש, וברחבי העולם כבר מלגלגים

בזמן שמשלחת הג'ודו הישראלית מלקקת את הפצעים מהאכזבות על המזרן בלונדון ומחכה לאריק זאבי שיושיע אותה, גם נבחרת הג'ודו הבריטית סופגת ביקורות קשות על חוסר ההצלחה שלה בטורניר הביתי, שמצטרפת לאכזבה הכללית בממלכה מקצב צבירת המדליות הזעום של המשלחת הבריטית.

מתוך שמונה בריטים שהתחרו עד כה בג'ודו, שבעה הפסידו בקרב הראשון ורק קולין אוטס הגיע לרבע הגמר במשקל עד 66 ק"ג לפני שהודח. התקווה האחרונה של הבריטים היא להישג של קרינה בריאנט הוותיקה במשקל עד 78 ק"ג, שתנסה לשבור את בצורת המדליות של הבריטים בענף שעומדת על 12 שנה.

עבור דנסין ווייט, יו"ר איגוד הג'ודו הבריטי, כבר מדובר בכישלון מהדהד. "אנחנו שומעים כל מיני תירוצים", אמר ווייט המתוסכל. "לאחד היה קורס באוניברסיטה לסיים, לאחר יש בעיה משונה אחרת. הם לא מבינים שיש להם צ'אנס אחד להיות ברמה הזאת, והם חייבים להקריב קורבנות בשביל זה".

"אני מבין שאם ספורטאי הוא כבר בן 33 או 34 קשה לו לקטוע את אורך החיים שלו", הוסיף וויט, שהתחרה בשלוש אולימפיאדות בין 1984 ל-1992. "אני מצטער, אבל אם אתה רוצה להיות ספורטאי אולימפי, זה מה שאתה צריך לעשות. אני הקרבתי דברים כשהתחרתי, ולא הרווחתי מחצית ממה שהם מרוויחים עכשיו".

ההישגים הדלים של הספורטאים הבריטים, שקטפו 19 מדליות זהב בבייג'ינג, כבר הפכו למושא לעג בממלכה, והבוקר חילקו הצהובונים "סאן" ו-"מירור" פאות לחיים לגזירה לקוראיהם, על מנת שיעודדו בכל הכוח את בראדלי וויגינס, אלוף הטור דה פראנס הטרי שנושא לפתע את התקוות של בריטניה כולה בתחרות האופניים.

בשאר העולם לא מרחמים על המארחים המסכנים, ובאוסטרליה, שאוחזת בינתיים ברזומה צנוע של חמש מדליות, אחת בלבד מזהב, שמחו לאידם עם תמונת שער של בוראט ב-"הרלד סאן" שמלגלגת על כך שאפילו לקזחסטן הקטנה כבר יש שלוש מדליות זהב.

אפילו טום דיילי לא הצליח להביא זהב לבריטניה

אליס שלזינגר מסבירה מה השתבש עבורה

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully