וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב טומרקין וגל נבו עלו לחצי הגמר

טומרקין שבר שיא ישראלי ב-200 מ' גב עם 1:57.33 דקות ועלה לחצי הגמר מהמקום השמיני. 1:59:56 דקות לנבו ב-200 מעורב, סיים במקום ה-12

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו במשחים של טומרקין ונבו, באדיבות הערוץ הראשון

אחרי האכזבות הלא מעטות מצד המשלחת הישראלית, אפשר בהחלט להתחיל לחייך: היום החמישי במשחקים האולימפיים יצא לדרך וסיפק שני הישגים מצוינים: יעקב טומרקין וגל נבו העפילו למשחי חצי הגמר.

טומרקין, שחיין הגב המצוין של ישראל, העפיל לחצי הגמר במשחה ל-200 גב תוך שהוא קובע שיא ישראלי חדש ומקזז שתי מאיות משיאו הקודם - 1:57.33 דקות. במשחה הזה, בו הוא שחה לצידו של ריאן לוכטה המצוין, הוא סיים במקום השמיני הכללי, ובהחלט גרם לאושר רב בקרב המשלחת הישראלית. חצי הגמר של המשחה יתקיים בשעות הערב (21:50, שידור ישיר בערוץ 1).

כל השחיינים במשחה האחרון פתחו בצורה צמודה את המשחה, כאשר טומרקין נגע בבריכה רביעי לאחר 50 מטר, ולמרות שהוא המשיך בקצב טוב, לאחר 100 מטרים הוא דורג רק חמישי. אלא שבחצי השני של המשחה טומרקין דהר קדימה וטיפס למקום השלישי במקצה עם זמן של 1:27.87 דקות ובישורת האחרונה הוא הגביר את הקצב, מה שהשאיר אותו באותו מקום. במשחה המוקדמות סיים טיילר קלארק האמריקאי במקום הראשון עם זמן של 1:56.24, כשלוכטה סיים עם הזמן השני בטיבו (1:56.36 דקות).

התוצאה המצוינת של טומרקין מצטרפת להצלחה של עמית עברי, שהפכה מוקדם יותר השבוע לישראלית הראשונה שהעפילה לחצי גמר אולימפי. עברי עשתה זאת במשחה ל-200 מעורב אישי.

הישג נהדר גם לגל נבו, שהצליח להעפיל לחצי הגמר במשחה ל-200 מטר מעורב אישי אחרי שפספס את ההעפלה במרחק הכפול וב-200 פרפר. נבו שחה במקצה החמישי לצידו של ריאן לוכטה וקבע 1:59:56 דקות, זמן שהספיק לו להתברג במקום ה-12 הכללי במוקדמות. נבו השתרך מאחור ברוב שלבי המשחה. הוא הסתובב שביעי לקראת 50 המטרים האחרונים בסגנון החתירה והצליח לפרוץ ולסיים במקום החמישי במקצה וה-12 הכללי.

לאסלו צה ההונגרי קבע את הזמן המהיר ביותר במוקדמות (1:57:20 דקות). ריאן לוכטה סיים שני במוקדמות, מייקל פלפס רביעי, טיאגו פריירה חמישי וצ'אד לה קלוס, מדליסט הזהב ב-200 פרפר, סיים את המוקדמות במקום ה-11 עם זמן המהיר ב-11 מאיות מזה של גל נבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully