וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פט קאליית'ס חתם לעונה אחת

1.8.2012 / 18:20

הפורוורד האמריקאי יוונוי מפנאתנייקוס (27, 2.08) חתם במפתיע לקבוצה מהכרמל. דיווח: ארטיום פרחובסקי מתקרב

מכבי חיפה ביצעה הבוקר (רביעי) את אחת ההחתמות המשמעותיות ביותר בעונת המלפפונים בליגת העל עד כה כשצירפה את הפורוורד האמריקאי ממוצא יווני פט קאליית'ס מפנאנתנייקוס. קאליית'ס שיתף פעולה בשנים האחרונות עם אחיו ניק, הרכז המוביל של הקבוצה, שכמוהו גם כן עזב את מועדון הפאר היווני והצטרף ללוקומוטיב קובאן.

קאליית'ס (27, 2.08) הוא האח הגדול במשפחה, שיחק במכללת סנט ג'וזף עד שנת 2008, כשבעונתו האחרונה רשם 17.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שלא הצליח לקבל חוזה ב-NBA יצא לליגה היוונית ושיחק שנתיים בינוניות במדי מארוסי.

בעונת 2010/11 הגיע לקולוסוס רודוס במדיה הצטיין, ורשם 14.3 נקודות ו-8.1 ריבאונדים בממוצע. העונה הצטרף לאחיו ניק בפנאתנייקוס, הפך לשחקן ספסל, ורשם 6 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע ב-11 משחקים בליגה היוונית.

"לפט קלאת’ס יש כישורי הגנה יוצאים מן הכלל לשחקן בגובהו", אמר מאמן חיפה בראד גרינברג. "יש לו יכולות כדרור המאפיינות גארד והוא מצטיין במשחק מעבר. יכולות הקליעה שלו מגוונות. הוא יכול להצטיין במשחק ההגנה בשל אורכו ואינטליגנציית המשחק שלו. פט מוכשר, מנוסה ומגוון, ויכול לשחק במספר עמדות בשני צידי המגרש".

ג'ף רוזן, בעלי הקבוצה הוסיף: "אנו נרגשים על הצטרפותו של פט קלאת’ס למכבי בזן חיפה. התרשמנו מהניסיון האירופאי של פט והמיסמאצ'ים שנוצרים עקב מימדיו ומשחקו המגוון".

בהמשך היום פירסם אתר ספורטאנדו כי הסנטר הבלארוסי ארטיום פרחובסקי נמצא על סף חתימה בחיפה. פרחובסקי (24, 2.11) הוא בוגר מכללת רדפורד, אותה אימן גרינברג. בעונת 2009/10, עונתו האחרונה במכללה, רשם פרחובסקי 21.4 נקודות ו-13.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונת 2010/11 שיחק ב-VEF ריגה הלטבית, ובעונה שעברה שיחק בבודיוולינק קייב האוקראינית ורשם 7.9 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מלבד קאליית'ס החתימה עד כה חיפה את הזרים דונטה סמית' ופול סטול והישראלים עידו קוז'יקרו, ליאור שגב ואנטון שוטבין. הקבוצה נמצאת בשיחות עם הפורוורד איתי גרינבוים.

עדכון ראשון: 8:50.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully