וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו בתקצירי היום הרביעי

שלזינגר לא הצליחה להביא מדליה, קורזיץ פתחה נהדר, ארה"ב התעללה בטוניסיה ומייקל פלפס נכנס לספרי ההיסטוריה, ובענק

ערוץ 1 - אולימפיאדה

התקצירים באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אז מה היה לנו ביום הרביעי בלונדון?

מוקדם בבוקר החל יום המשחקים השני של טורניר הכדורסל האולימפי, ונבחרת רוסיה גברה כבר ב-10 וחצי בבוקר שעון לונדון על סין בקלות. בהמשך גם ספרד, ליטא, וברזיל היו במנצחות.

ההשתתפות הישראלית נפתחה היום עם אליס שלזינגר, אחת התקוות הגדולות של ישראל למדליה. שלזינגר אמנם פתחה עם ניצחון, אך בהמשך הפסידה ברבע הגמר, וגם מבית הניחומים לא הגיעה הישועה.

לאחר מכן הגיעו התותחים הכבדים של המשלחת הישראלית, השייטים שחר צוברי ולי קורזיץ' בווימות'. צוברי יצא ראשון לים, פתח בצורה בינונית, קורזיץ' לא נלחצה, נראתה נהדר, וניצבת במקום השני אחרי שני שיוטים.

אנדי רם ויוני ארליך אמנם לא שיחקו בסיבוב השני של טורניר הזוגות בשל גשמים, אבל מי שכן שיחקו וניצחו די בקלות הם נובאק דג'וביץ', אנדי מארי, מריה שראפובה ו-ונוס וויליאמס.

שיא טורניר הדשא הגיע כבר בסיבוב השני כשג'ו וויליפרד צונגה ניצח במערכה שלישית מדהימה 23:25 את מילוש ראוניץ' במערכה הארוכה בתולדות המשחקים האולימפיים.

אחרי הניצחון הגדול של סין אמש בתרגיל הקבוצתי בהתעמלות לגברים, היום הגיעה תורן של הנשים. ארצות הברית ורוסיה ניהלו מאבק צמוד, אך בסיום היה ידן של הפסים והכוכבים על העליונה עם מדליית זהב נפלאה.

גם טורניר הכדוריד צובר תאוצה, ואחד המפגשים המסקרנים נערכו כבר היום כששתי יריבות מרות, קרואטיה וסרביה נפגשו. סרביה, סגנית אלופת אירופה, נראתה פשוט חסרת אונים מול הקרואטים שחגגו ניצחון מוראלי חשוב.

בריכת השחייה כבר עברה את מחצית הגמרים, וגם ביומה הרביעי הדרמה הגדולה ממשיכה. מייקל פלפס היה קרוב למדליית זהב ראשונה ב-200 מטר פרפר, אך כשל ב-5 מאיות ומיד אחריו המשיכה הסנסציה הסינית, שיוון יה בת ה-16, בשלה כשזכתה במדליית הזהב ב-200 מטר מעורב אישי.

אלא שפלפס לא היה צריך לחכות זמן רב כדי לשבור את שיא המדליות, כשארצות הברית ניצחה ב-4X200 מטרים מעורב בהפרש עצום. פלפס זכה במדלייה מספר 19, וסוף סוף היה יכול לחגוג כמו שצריך יחד עם חבריו לנבחרת.

את היום הנהדר הזה סיימה נבחרת הכדורסל של ארצות הברית, שממש לא ריחמה על טוניסיה ומחצה אותה בקלילות עם מפגן דאנקים מרשים למדי.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully