וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל מלונדון: ארה"ב מחצה את טוניסיה 63:110

צפו באמריקאיים פותחים חלש, אך פותחים מבערים ודורסים את אלופת אפריקה עם מפגן דאנקים בלתי נשכח. 16 לכרמלו ולאב

ערוץ 1 - אולימפיאדה

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

זה היה צפוי למדי, ובכל זאת, ארצות הברית חתמה הלילה (בין שלישי לרביעי) את מחזור המשחקים השני בטורניר הכדורסל האולימפי עם ניצחון קליל ומוחץ על נבחרת טוניסיה - 63:110 . בכך שיפרו האמריקאים את מאזנם באולימפיאדה ל-0:2, ואם לוקחים בחשבון כי משחקם הבא יהיה מול נציגה נוספת של יבשת אפריקה - ניגריה - ניתן רק להניח שיעברו עוד מספר ימים עד אשר תיתקל החבורה של מייק ששבסקי בקשיים מיוחדים. כרגע, ממש לא ברור מי מסוגל למנוע ממנה את מדליית הזהב.

בסוכנויות ההימורים השונות העניקו לטוניסיה +54 לפני כדור הביניים, אולם הנבחרת שהפסידה לניגריה במשחק הפתיחה דווקא נלחמה יפה ואפילו הובילה למשך חלק מהרבע הראשון. אלא שמרבע לרבע הכישרון והעומק העצום של האמריקאים החל לתת את אותותיו, ולאחר שלברון ג'יימס וקווין דוראנט היו אמונים על הבריחה הראשונית, דאגו המחליפים - כרמלו אנתוני, ראסל ווסטברוק, אפילו אנתוני דייויס - להגדיל את הפער עוד ועוד. ששבסקי הרגיש נוח להעניק לכוכביו השונים מנוחה מרובה (קובי בריאנט הסתפק בחמש דקות בלבד), דבר אותו הוא צפוי לעשות גם מול הניגרים ביום חמישי. משחק צמוד עדיין לא היה לאלופה האולימפית עד כה, אך חובבי הכדורסל השונים לפחות קיבלו הלילה חגיגת דאנקים יוצאת דופן. גם זה משהו.

שחקני נבחרת ארצות הברית לברון ג'יימס, קווין דוראנט, כריס פול. GettyImages
הכי קל שיש. לברון, דוראנט ופול/GettyImages

מהלך המשחק

רבע ראשון:

ששבסקי העלה בחמישיה את כריס פול, קובי בריאנט, לברון ג'יימס, קווין דוראנט וטייסון צ'נדלר, אלא שדווקא טוניסיה פתחה טוב יותר, צלפה שתי שלשות והוליכה 4:8. האמריקאים הגיבו מהר ועלו ל-8:10, אך אלופת אפריקה לא ויתרה, הוליכה 12:15, ופיגרה 21:15 בלבד בתום הרבע הראשון.

רבע שני:

בפתיחת הרבע השני נמשך המומנטום האמריקאי, כשהשחקנים בשחור השלימו ריצת 0:14 וברחו ל-17:29, בעיקר בזכות המחליפים. טוניסיה לא ויתרה ועם שתי שלשות צימקה ל-29:23 ואז ל-35:30, כשבין לבין סיפק לברון דאנק מהדהד. ואז ארצות הברית שוב ברחה, הפעם בניצוחם של דוראנט, לברון וצ'נדלר, ואל חדרי ההלבשה ירדו האמריקאים ביתרון 33:46. שימו לב לאחוזים של הפייבוריטית לזהב במחצית: 77% ל-2 (17 מ-22), לעומת 17% ל-3 (2 מ-12).

רבע שלישי:

קווין לאב, ראסל ווסטברוק וכרמלו אנתוני פתחו את המחצית השניה עם ריצת 0:9, ומיד הטיסו את האלופה האולימפית המכהנת ל-33:55. כרמלו, שנמצא בכושר קליעה מצוין, צלף שלשה שקבעה 36:63, ודאנק אדיר של ווסטברוק הפך את זה ל-36:67. ברגע הזה נכנס לראשונה גם אנתוני דייויס, ומיד סיים האלי-הופ מכריס פול כדי לקבוע 41:75. הבחירה הראשונה בדראפט סיפק עוד שתי הטבעות נפלאות, אחת מהן ממש על הבאזר, וקבע 47:85 עם תום הרבע השלישי, אותו הביסו בתוצאה של 14:39.

רבע רביעי:

מיותר לציין שההפרש העצום רק הלך וצמח מדקה לדקה, כששלשה של דרון וויליאמס קבעה 52:97, ואחת נוספת של קווין לאב, אחרי אסיסט של אנדרה איגודאלה בין הרגליים, הפכה את זה ל-60:107. השריקה לסיום גאלה את הטוניסאים החביבים מייסוריהם, ועל אף התבוסה הגדולה, באמת שקשה לבוא בפני אלופת אפריקה בטענות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ארצות הברית אנתוני דייויס מטביע. AP
גם הילד נתן הצגה גדולה לקהל. אנתוני דייויס עם אחת מארבע ההטבעות שלו/AP

סטטיסטיקה

קלעו לארצות הברית: כרמלו אנתוני 16 (4 מ-4 ל-2, 2 מ-2 ל-3, ב-12 דקות), קווין לאב 16 (3 מ-4 ל-2, 3 מ-5 ל-3, 6 ריבאונדים, ב-17 דקות), קווין דוראנט 13 (10 ריבאונדים, 5 אסיסטים), אנתוני דייויס 12, ראסל ווסטברוק 11, ג'יימס הארדן 10, דרון וויליאמס 9, אנדרה איגודאלה 6 (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים), טייסון צ'נדלר 6, לברון ג'יימס 5, קובי בריאנט 4, כריס פול 2 (7 אסיסטים).

הירבו לטוניסיה: בן רומדאנה 22, מוחמד חדידנה 11.

שחקן נבחרת ארצות הברית לברון ג'יימס. GettyImages
כרגע, כל העולם רואה לו את הגב. לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully