וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: דנמרק ניצחה 23:24 את ספרד

אלופת אירופה ניצחה את האימפריה הספרדית בזכות משחק גדול של האנסן, שסיים עם 8 שערים. קרואטיה-סרביה 23:31

ערב גדול של כדוריד מצפה לנו היום (שלישי) באולימפיאדה. בבית ב', שהוא הבית החזק בטורניר, צפויים להיערך שני משחקים ענקיים בין ארבע נבחרות מהטופ העולמי. במשחק הראשון מבין השניים הצליחה נבחרת קרואטיה לנצח את סגנית אלופת אירופה ויריבתה המושבעת סרביה 23:31. מאוחר יותר תשחק אלופת אירופה נגד ספרד במפגש לוהט. במשחק הראשון בבית ב' ניצחה הונגריה 19:22 את דרום קוריאה. במשחק המרכזי של הערב הצליחה אלופת אירופה דנמרק לנצח 23:24 את ספרד בתום קרב ענק.

בית ב'

דנמרק - ספרד 23:24

איזו דרמה ענקית קיבלנו במשחק בין שתיים מהנבחרות הטובות בטורניר ובעולם. בסופו של דבר הצליחה אלופת אירופה דנמרק לזכות בניצחון היוקרתי עם 23:24 דרמטי במיוחד על ספרד, שאיבדה הזדמנות להשוות מעט לפני הבאזר לסיום המשחק כשלא השכילה לכבוש למרות זריקה ממצב נייח. דנמרק עכשיו עם שני ניצחונות בשני משחקים, ספרד עם ניצחון והפסד.

מיקל האנסן הוביל את כובשי דנמרק עם שמונה שערים מתוך 12 ניסיונות, אנדרס אגרט ינסן הוסיף חמישה שערים משבע זריקות לעבר השער. את ספרד הובילו שלושה כובשים, חורחה מאקוודה, דניאל סרמיינטו מליאן וכריסטיאן אוגאלדה, עם ארבעה שערים כל אחד.


סרביה - קרואטיה 31:23

היריבות הלוהטת, שבאליפות אירופה בינואר האחרונה נגמרה בקרבות עקובים מדם ביציעים באליפות שנערכה בסרביה, הולידה הפעם משחק ממש לא צמוד וחד צדדי לחלוטין. קרואטיה הצליחה לנצח בקלות 23:31 ורשמה את הניצחון השני שלה בטורניר. הסרבים, שהפסידו במשחק הראשון לספרד, נמצאים במצב קשה.

מרקו וויוין הסרבי הוביל את הכובשים של הנבחרת שלו עם שישה שערים, איבן צ'ופיץ הקרואטי כבש שמונה שערים שעזרו לנבחרת שלו להשיג ניצחון יוקרתי במיוחד מבחינתם.

הונגריה - דרום קוריאה 19:22

בית א'

שבדיה - בריטניה 19:41

הנבחרת המקומית ממשיכה לספוג השפלות בטורניר הכדוריד ולאחר שהפסידו במשחק הראשון 44:15 לצרפת, הובסו הפעם על ידי שבדיה החזקה 41:19. ניקלאס אקברג כבש 13 שערים לזכות השבדים, שרשמו את הניצחון השני שלהם בבית. לבריטניה כל דבר פרט למקום אחרון בבית ייחשב כהצלחה.

איסלנד - טוניסיה 22:32

גם טוניסיה היא לא בדיוק יריבה רצינית לכל האימפריות של בית א', והפעם היא הובסה 32:22 על ידי איסלנד. את האיסלנדים הוביל ארון פאלמרסון עם שמונה שערים וסידר להם ניצחון שני בשני משחקים ונראה שהם בדרך לשלב הבא. טוניסיה תיאבק עם בריטניה כדי להימנע מהמקום האחרון בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully