וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בלונדון: שטילוב בגמר קרב רב, קורזיץ שוב תככב?

המתעמל הישראלי ימשיך להתחמם לגמר קרקע, הגולשת רוצה מומנטום, צוברי רוצה שיפור ונבחרת השחייה תסיים את דרכה

שמונה ישראלים ייטלו חלק בענפי הספורט השונים היום (רביעי) באולימפיאדת לונדון 2012. יום התחרויות החמישי באולם הג'ודו יהיה היחיד בו לא ישתתפו ישראלים, ותשומת הלב תינתן במלואה לענפי המים ולאולם ההתעמלות.

החל מהשעה 14:00 יפתחו את דרכם גם שני הגולשים, שחר צוברי ולי קורזיץ, והשייטת נופר אדלמן. קורזיץ החלה את התחרות בצורה נהדרת, ניצחה בשיוט הראשון והתברגה במקום השני הכללי בהמשך, ואם היא תמשיך בכושרה המצוין, המשלחת הישראלית בהחלט יכולה לקוות לפודיום. הפתיחה של צוברי הייתה פחות טובה, וסיומת במקומות ה-8 וה-12 בשיוטי הפתיחה, העניקו לו את המקום ה-10 בסך הכל. מדליסט הארד מבייג'ינג מקווה לנסוק מחר בדרך לצמרת הגבוהה. אדלמן, שמדורגת במקום ה-34 הכללי אחרי יומיים תחרויות וארבעה שיוטים, רחוקה מאוד מהקרב על מדליה.

אלכס שטילוב יתחרה בגמר קרב רב החל מהשעה 18:30 (שידור ישיר בערוץ 1). המתעמל הישראלי עלה לגמר עם התוצאה ה-12 בטיבה במוקדמות והוא לא מועמד כאן למדליה, אבל ההשתתפות בקרב רב היא עוד הכנה מצוינת עבורו לגמר קרקע, שבו הוא ייטול חלק ביום ראשון ושנחשב למקצוע החזק שלו, בו הוא גם מועמד אמיתי לזכייה במדליה.

אנדי רם ויוני ארליך יפגשו את רוג'ר פדרר וסטניסלס ואווינקה השוויצרים בסיבוב השני בטורניר הזוגות, אחרי שהמשחק שלהם נדחה משלישי בעקבות הגשמים, והם ישחקו בסביבות 18:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully