וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בלונדון: הוולשים ישרקו בוז להמנון הבריטי?

נבחרת הכדורגל תגיע לקרדיף עם חשש מתגובת הקהל. וגם: אוצ'ימורה בקרב רב, אנייל בעוד גמר ומרימת משקולות מרגשת

שחיה

ארבעה גמרים, כמו תמיד, יתקיימו בבריכה בלונדון ביום רביעי. ראשונים יקפצו לבריכה המתחרים ב-200 מטר חזה גברים, אבל המיקוד יהיה בהמשך, בגמר 100 מטר חופשי גברים, שם ישחה יאניק אנייל שכבר זכה בשתי מדליות זהב. שני הגמרים הנוספים מחר: 200 מטר פרפר נשים, 100גברים ו-4X200 חופשי נשים.

התעמלות

ביום רביעי יתקיים גמר רב גברים, כשהעיניים יהיו נשואות לקוהיי אוצ'ימורה היפני, שבינתיים נראה לא מספיק טוב והגיע למקום התשיעי בלבד במוקדמות. דניאל לייבה האמריקאי, שצבר את הניקוד הגבוה ביותר במוקדמות, ינסה לאיים עליו, בעוד הבריטים יחזיקו אצבעות לעוד הפתעות מכיוונם של כריסטיאן תומאס ודניאל פרביס.

כדורגל

שלב הבתים בטורניר הגברים יגיע לסיומו ביום רביעי, כאשר ברזיל ויפן כבר הבטיחו את מקומן ברבע הגמר ושש נבחרות נוספות נאבקות על המקום בין שמונה הגדולות. בבית א' אורוגוואי חייבת ניצחון על בריטניה (21:45), בעוד לסנגל יספיק תיקו נגד איחוד האמירויות החלשה (21:45). בבית ג' בלארוס וניו ומצרים תפגשנה בשעה 14:00 למשחק על כל הקופה, כאשר תיקו יספיק לנבחרת האירופאית לעליית שלב. בבית ד' ספרד המאכזבת תנסה להיפרד מהאולימפיאדה עם ניצחון על מרוקו (19:00), אחרי שהיא כבר איבדה סיכוי לעלות לרבע הגמר.

ג'ודו

שני מדליות הזהב היומיות שמחולקות בענף הג'ודו, ילכו מחר למנצחים במשקלים עד 90 ק"ג גברים ועד 70 ק"ג נשים. אצל הנשים יהיה מעניין לראות מי תצליח להשתלט על הבכורה אחרי פרישתה של היפנית האגדית מסאייה אואנו, שזכתה בזהב גם ב-2004 וגם ב-2008.

חמש ההמלצות שלנו

14:30 - קשה להאמין שנטשה פרדו תעניק לבריטניה מדליה ביום רביעי, אבל זה לא ימנע מהצופים באולם הרמת המשקולות מלהתרגש איתה. אביה המנוח, טרי פרדו, היה בעצמו מרים משקולות שייצג את בריטניה במשחקים האולימפיים ב-1968 וב-1972 והיה, שבעצמו נקרא טרי, ייצג את ווילס במשחקי הקומונוולת' שלוש פעמים, בענף הרמת המשקולות כמובן. פרדו בת ה-37 מדורגת 22 בעולם במשקל עד 69 ק"ג והסיכוי למדליה כאמור נמוך, אבל זו באמת דוגמה קלאסית לאמרה "העיקר ההשתתפות".

15:30 - באולימפיאדת 2008, כל מדליות הזהב בטניס שולחן הלכו למחבטים סינים, ומארחת המשחקים זכתה בסך הכל ב-8 מתוך 12 המדליות בענף. ביום רביעי יתקיים הגמר הראשון בטניס שולחן בלונדון - גמר היחידות - שכמובן יפגיש שתי סיניות. אלא מה?

18:30 - נפילות ביום התחרויות הראשון, מעורבות בעל כורחו בסקנדל שיפוט יומיים לאחר מכן ויכולת בינונית - לא כך רצה קוהיי אוצ'ימורה שתראה תחילת הדרך שלו באולימפיאדת 2012. ביום רביעי יוכל מתעמל הקרע היפני, המועמד הבכיר למדליית זהב בקרב רב, להשכיח את ההתחלה ולעשות את מה שכל אוהדי ההתעלמות בעולם מצפים ממנו לעשות: תצוגות מרשימות ומדליית זהב.

21:45 - אחרי שכבר שיחקה באולד טראפורד ובוומבלי, נבחרת הכדורגל של בריטניה תמשיך את סיבוב ההופעות שלה בקרדיף, במשחק נגד אורוגוואי. הדרום אמריקאים חייבים ניצחון, הבריטים יכולים להסתפק בתיקו, אבל תשומת הלב לפני המשחק תינתן לקהל. ריאן גיגס הוולשי, שלא שר את ההמנון הבריטי לפני שני המשחקים הראשונים, הודה שהוא מודאג: "אני מקווה שהקהל הוולשי בקרדיף לא ישרוק בוז בזמן ההמנון". יהיה מעניין באצטדיון המילניום לא רק בזמן המשחק, אלא גם לפניו.

22:16 - אחרי שתי מדליות זהב אדירות תוך כדי השארת כל הפייבוריטים מאחור, יאניק אנייל הצטרף באולימפיאדה הנוכחית למשפחת המלוכה של השחייה העולמית. ביום רביעי הוא יקפוץ לבריכה לגמר נוסף: 100 מטר חופשי, וזהב נוסף יהפוך אותו לאגדה בגיל 20 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully