וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ מדורגת שנייה בתום יום השיוטים הראשון

לאחר שניצחה את השיוט הראשון, הישראלית סיימה את השני במקום השלישי. צוברי עשירי בדירוג הכללי לאחר שני שיוטים

השייט הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים האהובים על הספורטאים הישראלים, והיום (שלישי) החלו את הופעותיהם בלונדון שייטי הרוח המובילים של ישראל על דגם הניל פרייד, כשלי קורזיץ ניצחה בצורה מצוינת את השיוט הראשון שלה וסיימה במקום השלישי את השני, מה שמקנה לה את המקום השני בדירוג הכללי. לעומתה, שחר צוברי פתח בצורה בינונית, כשדורג במקום העשירי לאחר שני שיוטים ונופר אדלמן סיימה שני שיוטים מאכזבים נוספים, והיא מדורגת כעת במקום ה-34 הללי.

קורזיץ החלה את השיוט הראשון שלה בצורה טובה, כשלאחר מצוף אחד מתוך ארבעה דורגה במקום השני. לאחר שלושה שיוטים אף עלתה הישראלית למקום הראשון והמשיכה את השיוט המצוין עד הסוף כדי לנצח. הגולשת סיימה בזמן של 30:14 דקות, מרחק 18 שניות מהמקום השני., הספרדייה מרינה אלבאו. במקום השלישי סיימה האוקראינית אולחה מסילבטיס.

קורזיץ החלה את השיוט השני, כשלאחר מצוף ראשון היא דורגה במקום השלישי, מרחק 0:35 דקות מהמוליכה בשיוט. לאחר המצוף השני ירדה קורזיץ שלושה מקומות ודורגה במקום החמישי, מרחק 1:14 דקות מהמוליכה. אם יסתיים השיוט במצב דומה, תדורג קורזיץ במקום השלישי בדירוג הכללי.

הישראלית עלתה למקום הרביעי לאחר שעברה את המצוף השלישי והתקרבה מאוד לצמרת, כשניצבה במרחק שש שניות מהמקום השני ו-52 שניות מהמקום הראשון. היא המשיכה במגמת השיפור שלה, כשעם תום המצוף הרביעי עלתה כבר למקום השלישי ולקראת הפיניש הייתה במרחק שתי שניות מהמקום השני ו-44 שניות מהמקום הראשון. בפיניש לא הצליחה קורזיץ לבצע עקיפות נוספות וסיימה את השיוט במקום השלישי, מרחק 37 שניות מהמקום הראשון, אותה אלבאו שסיימה שנייה בשיוט הראשון. במקום השני סיימה הפולניה סופיה נוצטי-קלפקה . עם תום השיוט מדורגת קורזיץ במקום השני בדירוג הכללי אחרי אלבאו הספרדיה.

אצל צוברי ואדלמן המצב פחות מעודד

שחר צוברי פתח את השיוט הראשון שלו כשבמצוף הראשון הוא מוקם במקום התשיעי, כשנותרו עוד שני מצופים בלבד עד לקו הסיום. מי שהוביל בתום המצוף הראשון הוא ההולנדי דוריאן ואן-ריסלברג. צוברי נותר במקום התשיעי במצוף השני וירד למקום ה-13. ואן-ריסלברג סיים ראשון את השיוט, כשצוברי הצליח להתקדם מקום אחד לקראת סיום השיוט וסיים במקום ה-12 המאכזב.

צוברי החל את השיוט השני ועבר את המצוף הראשון במקום ה-13, מרחק 0:44 דקות מטוני וילהלם הגרמני, שמוליך כרגע. את המצוף השני סיים במקום ה-11 ולאחר המצוף השלישי ירד למקום ה-12. לאחר המצוף הרביעי דורג צוברי במקום השמיני, בו סיים גם את השיוט. בדירוג הכללי, נותר צוברי במקום ה-10.

גם השייטת נופר אדלמן יצאה לשיוטה השלישי שלה בלונדון וסיימה במקום ה-33, המקום בו סיימה גם בשני השיוטים הראשונים שלה.

אדלמן התחילה את השיוט השלישי שלה כשסיימה במקום ה-27 את המצוף הראשון. בהמשך הדרדרה על למקום ה-36 בו סיימה את המצוף השני. במצוף השלישי שיפרה אדלמן עמדות כשהתקדמה עד למקום ה-34 ואילו במצוף האחרון התקדמה עד למקום ה-29, אלא שאחר כך הוענשה והורדה למקום ה-33, אותו מקום בו סיימה בשני השיוטים הראשונים.

גם השיוט השני של נופר אדלמן היום והרביעי בתחרות בסך הכול, לא שינה בהרבה את מצבה הרע. אדלמן פתחה את השיוט כשלאחר המצוף הראשון דורגהמ במקום ה-40 בלבד, כשלקראת המצוף האחרון השתפרה מעט וסיימה את השיוט במקום ה-34, מרחק 4:08 דקות מהמקום הראשון.

עדכון ראשון: 13:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully