וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויאן מרקוביץ': "הגעתי לבאר שבע בזכות המאמן"

31.7.2012 / 19:45

הבוסני ששיחק מול אלישע לוי בליגת האלופות התאמן וחתם. המו"מ עם אוסיאקו תקוע בשל פער בגובה עשרת אלפים דולר

מגד גוזני

צפו בבאר שבע שבה ממחנה האימונים

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

"אני מתרגש להגיע למועדון גדול כמו הפועל באר שבע, שמעתי עליו הרבה. אני מגיע בעיקר בזכות המאמן שאותו אני מכיר עוד מהמפגש מול מכבי חיפה. אני כבר מחכה למשחק הראשון". כך אמר הלילה הבלם הבוסני בויאן מרקוביץ', לאחר שנחת בישראל והצטרף הבוקר לאימוני הפועל באר שבע. מרקוביץ', שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, ערך היום (שלישי) בדיקות רפואיות ומאוחר יותר חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה באמצעות סוכנו, עו"ד שחר גרינברג. הבלם (26) זכור בעיקר בזכות המפגש עם מכבי חיפה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות עת שיחק במדי בוראץ בניה לוקה.

ועוד בענייני רכש, הקשר הקנייתי של פטרולול פלוישטי הרומנית, פטריק אוסיאקו (26), עדיין לא סגר את תנאיו בקבוצה. הסיבה לכך: ההצעה שהגיש להפועל באר שבע, בגובה 130 אלף דולר לעונה, נדחתה. במועדון הציעו 120 אלף, והודיעו כי זאת ההצעה האחרונה. בין הצדדים קיים כרגע נתק שמנסים לחדשו, אך ללא הצלחה. אם יושג סיכום אחר, שחקנה של נבחרת קניה ימלא את מכסת הזרים שכוללת כרגע את מרקוביץ', השוער הניגרי אוסטין אג'ידה, הקשר הברזילאי ויליאם סוארס והקשר הזמבי ויליאם נג'ובו. כזכור, באר שבע התעניינה לאחרונה בקשר הסרבי ברניסלאב יובאנוביץ', אבל עלותו (200 אלף יורו) גבוהה.

כעת יתמקד אלישע לוי ברכש ישראלי. הקשרים רפי דהן, רועי קהת ודיה סבע ממכבי תל אביב מועמדים לקבוצה. סבע שיחק בקבוצה בעונה שעברה ובימים הקרובים, לאחר שובו מספרד, יחליט ג'ורדי קרויף אם לשחררו. גם הקשר סינטאיהו סלליך ממכבי חיפה הוצע לקבוצה. הירוקים מעדיפים שיעבור לבני יהודה או לבית"ר ירושלים וכרגע אין התקדמות בין הצדדים. במועדון ממתינים להתפתחויות בגזרת שחקני מכבי תל אביב, ובהתאם יפעלו בגזרת סלליך, שחקן שאלישע לוי מעריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully