וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: מרקוביץ' סיכם ל-3 שנים

השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יגיע הלילה לבדיקות. הקבוצה פנתה רשמית למכבי ת"א בעניין סבע ודהן

מגד גוזני

צפו בהפועל באר שבע חוזרת ממחנה האימון

צילום וידאו: טל אנגלנדר
עריכה: יותם בן דוד

הפועל באר שבע פנתה אתמול (ראשון) למכבי תל אביב בנוגע לשניים משחקני הקבוצה, הקשרים רפי דהן ודיה סבע. דהן עדיין מיוצג על ידי בית"ר טוברוק, מי שמייצג את האחרון הוא סוכן השחקנים דדה חדד. במכבי השיבו כי ג'ורדי קרויף עדיין שוהה בחו"ל, וייתכן שיחזור ביממה הקרובה ארצה במטרה לקבל החלטה מיידית לגבי השניים. כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, השניים מועמדים לעבור לאדום, כשחקן נוסף שנמצא ברשימה ופניה למכבי בעניינו תעשה בקרוב הוא הקשר רועי קהת. "אם אחד או יותר מהשחקנים הללו ישוחרר, אין סיבה שהוא לא יעבור לבאר שבע, מועדון חם שייתן להם במה", אישר מקורב לעסקה. גם קשר מכבי חיפה סינטאיהו סלליך הוצע ביממה האחרונה לבאר שבע.

בתוך כך, באר שבע הציגה הבוקר את הרכש השלישי שלה העונה בגזרת הזרים: הבלם הבוסני בויאן מרקוביץ', שעל מועמדותו והסיכום עימו פורסם בוואלה! ספורט, אמור לחתום מחר לשלוש שנים בקבוצה, אחרי שהלילה יגיע לישראל. הלילה התגלעו פערים במשא ומתן עם הקשר פטריק אוסיאקו. למרות הפערים המינוריים (פחות מ-20 אלף דולר לכל העסקה), שני הצדדים הודיעו אמש כי לא ישנו את ההצעה והיום תיערך שיחה סופית בעניין.

שחקנים בקבוצה תומכים במהלך של אלישע לוי למנות שני קפטנים לקבוצה, בתנאי שאחד מהם יהיה עודד גביש שמזוהה עם המועדון. "כל עוד גביש, אילוז או דוידזאדה ברשימה, לאף אחד אין בעיה עם הנושא הזה. הקפטן השני חייב להיות מזוהה עם המועדון", חיזקו בקבוצה את החלטת המאמן שצפוי למנות את ויליאם סוארס לקפטן.

הגנה יציבה, התקפה דלילה: סיכום מחנה האימונים של באר שבע

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully