וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: זאק רוזן על סף סיכום

31.7.2012 / 10:39

הנציגה הישראלית ביורוצ'אלנג' קרובה לצרף את גארד אוניברסיטת פנסילבניה כמחליף של מורן רוט שעזב למכבי ת"א

הפועל חולון עמדה הקיץ במרכז הכותרות בעיקר בשל עזיבת מורן רוט למכבי תל אביב, אך בינתיים הקבוצה של דן שמיר מתחילה להתעצב. חולון מנהלת מגעים מתקדמים להחתמתו של הרכז היהודי זאק רוזן, והצדדים קרובים מאוד לכדי חתימה, לאחר שהשחקן העדיף להצטרף לחולון על פני הצעה שהייתה לו מגלבוע/גליל. בחולון צפו בשחקן במהלך ליגת הקיץ בלאס וגאס.

רוזן (23, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטת פנסילבניה היוקרתית, ממנה הגיעו לארץ אוגונה אוניקווה, ג'רי סיימון ומייקל ג'ורדן ששיחק באשקלון, ובין הבוגרים שלה נמצאים גם איבי ג'אבר ומאט מאלוני. לפני שלוש שנים הגיע רוזן עם נבחרת ארצות הברית למכביה והיה בין השחקנים הטובים בטורניר. רוזן הוא השחקן המוביל של פנסילבניה בשלוש העונות האחרונות כשבעונתו האחרונה רשם 18.5 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לאחר עזיבתו של מורן רוט, כולל הסגל של דן שמיר עד כה את הגארדים אופיר פרחי ושלומי הרוש, הפורוורדים שון דניאל ואלכס צ'רנוביץ' ושחקן הפנים הצעיר אליאב מושיאשוילי. בחולון מקווים בתקופה הקרובה להתחיל לצרף זרים כדי להתמודד בכבוד ביורוצ'אלנג', שם תשחק הקבוצה מול טלקום בון, אנטוורפן וארמיה מגיאורגיה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully