וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו בתקצירי היום השלישי

עמית עברי הגיעה לחצי הגמר, פדרר וסרינה המשיכו לטייל, דרמה גדולה בהתעמלות ועוד סיומים צמודים ומרגשים בבריכה

ערוץ 1 - אולימפיאדה

אז מה היה לנו ביום השלישי בלונדון?

הישראלי הראשון להכנס למעגל התחרויות היה סרגיי ריכטר, התקווה האולימפית בתחום הקליעה. ריכטר פתח את תחרות הירי ברובה אוויר מ-10 מטר בצורה לא טובה, ולמרות סיום טוב פספס את המקום בגמר.

גם הבוקר הייתה פעילות ישראלית בבריכה האולימפית. גל נבו איכזב במוקדמות ה-200 פרפר, אבל אז הגיעה עמית עברי עם ההישג המשמעותי הגדול של ישראל עד כה, כשהגיעה לחצי הגמר ב-200 מעורב אישי.

הג'ודו לא מצליח בשלב זה לספק את הסחורה, כשסוסו פללשווילי ניצח את הקרב הראשון מול היריב הצרפתי, אך הודח בשמינית הגמר והיה לג'ודוקא הישראלי השלישי שמודח בשלבים המוקדמים.

אחת מהתקוות הגדולות של הבריטים למדליית זהב הייתה טום דיילי, אך בתחרות הראשונה שלו, קפיצה למים לזוגות מ-10 מטר, נכשל הבריטי וסיים במקום הרביעי, בעוד הזוג הסיני זכה בזהב.

הטניסאים ממשיכים לעבוד קשה על הדשא בווימבלדון, כשהיום לא נרשמו הפתעות מיוחדות, כשויקטוריה אזרנקה עברה לסיבוב השני אחרי משחק קשה, ואילו רוג'ר פדרר וסרינה וויליאמס דילגו בקלות לשמינית הגמר.

הערב עלה על הבירה הבריטית, והדרמה החלה. אולם ההתעמלות ראה את נבחרת הגברים של סין זוכה במדליית הזהב, אך הדרמה האמיתית הייתה לאחר התחרות, כשערעור של היפנים נתן להם את מדליית הכסף, ולבריטים שחגגו כבר את המקום השני, רק את מדליית הארד.

ערב הגמרים השלישי של השחייה בלונדון אמנם לא שינה את ספר שיאי העולם, אך ארבעה גמרים נהדרים כן היו, שכללו בין היתר זכייה מרשימה ליאניק אנייל ב-200 חופשי גברים והפתעה גדולה עם זכייתה של רותה מיילוטיטה הליטאית בת ה-15 בגמר ה-100 חזה לנשים.

את היום חתמה עמית עברי, שהייתה הישראלית הראשונה שמגיעה לחצי גמר. עברי רשמה הופעה מכובדת וסיימה במקום ה-13, אך לא הצליחה להכנס לגמר היסטורי.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully