וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון לא הורשה לשחק במשחק הכנה במלזיה

מנצ'סטר סיטי ניצחה קבוצת כוכבים מקומית 1:3 עם הצגה של אגוארו, הקשר הנבחן לא נכלל בסגל בגלל היותו ישראלי

קשר נבחרת ישראל ניר ביטון לא שותף הערב (שני) בניצחון הקליל של מנצ'סטר סיטי 1:3 על כוכבי מלזיה בקואלה למפור, ועל פי דיווחים הסיבה היא אזרחותו: אתר "טיימס אוף ישראל" טוען כי קשרה של מ.ס. אשדוד לא הורשה להיכנס למלזיה משום שזו לא מנהלת קשרים דיפלומטיים עם ישראל.

כזכור, לפני שנה בדיוק ביקרה צ'לסי במלזיה למסע משחקים, וכשהתמודדה מול הכוכבים המקומיים שיחק יוסי בניון מחצית וספק קריאות גזעניות מהקהל, מה שגרם לבלוז להתלונן. ביטון עצמו הרשים במשחק ההכנה של הסיטיזנס ביום שישי מול ארסנל, והוא צפוי להמשיך להיבחן במועדון.

ללא ביטון, עלתה סיטי ליתרון בדקה ה-17 אחרי שער נפלא של סרחיו אגוארו. כוכב נבחרת ארגנטינה קיבל את הכדור על קצה הרחבה, ביצע שתי הטעיות גדולות, נכנס לרחבה והקפיץ עם טאץ' נהדר מעל השוער ופנימה כדי לקבוע 0:1. החלוץ הארגנטינאי הנוסף קרלוס טבס הצטרף גם הוא לחגיגה בדקה ה-48, כשקיבל כדור עומק מצוין מאגוארו, נותר לבדו מול השוער ולא התבלבל. אגוארו, איש המשחק, דאג לבשל גם את השער השלישי, כשהקפיץ כדור גדול לאדם ג'ונסון, וקשר נבחרת אנגליה סיים היטב כדי לקבוע את 0:3 קליל לסיטי, שהיו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה הרבה יותר, אך ספגו לקראת הסיום וניצחו 1:3 "בלבד".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

עמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully