וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בלונדון: צוברי וקורזיץ קופצים על הגלשנים

שני שייטי הניל פרייד, שנחשבים לתקוות בכירות למדליות, יתחילו את דרכם ב-14:00. גם אליס שלזינגר נכנסת למעגל התחרויות

אחרי מספר אכזבות מספורטאי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה, יפתחו היום (שלישי) גולשי הרוח שחר צוברי ולי קורזיץ את דרכם באולימפיאדה, בתקווה שאולי משם יגיע משב רוח רענן.

צוברי, המדליסט הישראלי היחיד בבייג'ינג 2008 (ארד), הבטיח את מקומו בלונדון רק לאחר קרב מתוקשר עם נמרוד משיח עליו גבר בסדרה של ארבע תחרויות. עם העפלתו למשחקים הפך צוברי לשייט הישראלי הראשון שמצליח להגיע פעמיים ברציפות למשחקים האולימפיים ועכשיו הוא ינסה גם לטפס לפודיום פעם נוספת. צוברי יקפוץ על הגלשן בשעה 14:00.

באותה שעה בדיוק תתחיל גם קורזיץ את הופעותיה. הגולשת שעשתה קאמבק אדיר אחרי פציעה קשה ב-2009, זכתה בשתי אליפויות העולם האחרונות והיא נחשבת לתקווה הגדולה ביותר של ישראל למדליה.

נופר אדלמן, שהחלה את דרכה כבר היום בתחרויות השייט בדגם לייזר רדיאל, תמשיך ליום התחרויות השני שלה (14:00). אדלמן, שסיימה את אולימפיאדת בייג'ינג 2008 במקום ה-16, מדורגת במקום ה-33 אחרי יום השיוטים ראשון ולא טוב.

ספורטאית נוספת שתפתח היום (13:30) את הופעותיה בלונדון היא הג'ודוקא אליס שלזינגר, שבעצמה נחשבת לתקווה גדולה למדליה כחול-לבן. שלזינגר צברה ניסיון באולימפיאדת בייג'ינג כשהייתה בת 20 בלבד, ועכשיו רוצה לחזור הביתה עם הישג במשקל עד 63 ק"ג. כזכור, באליפות אירופה האחרונה, שם שלזינגר הייתה צריכה להשיג תוצאה סבירה כדי להבטיח סופית את מקומה בלונדון, היא זכתה במדליית הארד. כמו כו, זכתה במדליית הארד באליפות העולם ב-2009, וברשותה מדליות ארד באליפויות אירופה ב-2008, 2009 ו-2012.

היא מחכה בסיבוב השני למנצחת בין הילדה דרקסלר האוסטרית לריזלן זואקר המרוקאית. אליס אמורה לעלות למזרן בסביבות השעה 13:30 והקרב שלה ישודר בערוץ 1. כל הקרבות במשקל עד 63 ק"ג יתקיימו היום, כולל אלו על המדליה.

אנדי רם ויוני ארליך, שניצחו בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות את מרסל גרנולר ומארק לופס הספרדים, ייפגשו בסביבות השעה 19:30 את זוכי מדליית הזהב ב-2008, רוג'ר פדרר האגדי וסטניסלס ואווינקה השוויצרים.

מה עבר על הישראלים ביום השני?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully