וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: רוג'ר פדרר טייל לסיבוב השלישי

השוויצרי ניצח 2:6, 2:6 את ז'וליאן בנטו. סרינה וויליאמס ניצחה 2:6, 3:6 את אורסולה רדוואנסקה, גם ונוס, קרבר וליזיקי ניצחו

היום השלישי בטורניר הטניס האולימפי נפתח היום (שני) ובינתיים, בניגוד לאתמול, לפחות נהנים הספורטאים ממזג אוויר טוב וראוי למשחק. שני הפייבוריטים למדליות בטורניר, רוג'ר פדרר וסרינה וויליאמס, לא עבדו קשה מדי על מנת להגיע לסיבוב השלישי.

רוג'ר פדרר יכול להמשיך לחלום על זהב אולימפי. המדורג ראשון בעולם, שחסר רק את התואר הזה בארון המפוצץ שלו, ניצח היום (שני) ללא מאמץ מיוחד 2:6, 2:6 את ז'וליאן בנטו הצרפתי, שהקשה עליו מאוד את החיים בווימבלדון, כשהוביל מולו כבר בשתי מערכות. השוויצרי עלה לסיבוב השלישי וישחק שם נגד המנצח בין ז'יל מולר לדניס איסטומין.

ניקולאס אלמגרו הספרדי (11) עלה בלי מאמץ מיוחד לסיבוב השלישי לאחר שניצח 2:6, 2:6 את אלכסנדר בוגומולוב הרוסי ומחכה למנצח בין סטיב דארסי הבלגי לסנטיאגו חיראלדו הקולומביאני. ג'ון איזנר האמריקני (10), שנחשב בעצמו למועמד למדליה בטורניר, הצליח לעלות לסיבוב השלישי עם 6:7 (1), 2:6 על מאלק יאזירי, הטניסאי הטוניסאי. בסיבוב הבא ישחק האמריקני נגד ינקו טיפסרביץ' (7), שגבר על פיליפ פצשנר 6:3, 3:6, 4:6.

גם חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (8) עלה לסיבוב השלישי עם 3:6, 6:7 (2) על אנדראס ספי האיטלקי. דלפו ישחק בסיבוב השלישי נגד ז'יל סימון הצרפתי (12), שניצח 3:6, 3:6 את גריגור דימיטרוב הבולגרי.

מי שנחשב לאחת התקוות הגדולות ולמי שיכול להפוך לסוס שחור בטורניר הוא מילוש ראוניץ' הקנדי, שלא זכה לדירוג בטורניר, אבל ניצח בקלות 3:6, 4:6 את טאצומה איטו היפני תוך שהוא משיג 11 אייסים. בסיבוב הבא צפוי לו קרב מרתק מול ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי. חואן מונאקו הארגנטינאי (9) לא התקשה במיוחד מול דויד גופן הבלגי הצעיר וניצח אותו 4:6, 1:6 בדרך למפגש מול פליסיאנו לופס הספרדי בסיבוב השני לאחר שהאחרון ניצח 7:6 (5), 2:6, 7:9 את דימיטרי טורסנוב הרוסי.

רישאר גאסקה הצרפתי (16) ניצח 3:6, 3:6 את רובין האסה ההולנדי ויפגוש את גו סואדה היפני או מרכוס בגדאטיס הקפריסאי. גם אנדי רודיק עשה את שלו עם 5:7, 4:6 על מרטין קליזן ומחכה לו מפגש "קל" בסיבוב השני מול נובאק דג'וקוביץ'. מארין צ'יליץ' הקרואטי (13) גבר 6:7 (5), 2:6 על יורגן מלצר האוסטרי וישחק נגד לייטון יואיט האוסטרלי, שניצח 3:6, 6:4, 3:6 את סרגיי סטחובסקי האוקראיני.

נשים

בנשים, קיבלנו פחות הפתעות מאשר ביומיים הראשונים. המדורגת מספר אחת בטורניר ובעולם ויקטוריה אזרנקה שמטה מערכה מול אירינה קמליה בגו הרומניה, אך הצליחה לנצח 1:6, 6:3, 1:6. ויקה רשמה משחק הגשות רע מאוד עם 13 שגיאות כפולות, אך הצליחה לכפות על זה עם כל הניסיון שלה בדרך לניצחון. הבלארוסית תשחק מול מריה חוסה מרטינס סאנצ'ס, שניצחה 2:6, 4:6 את פולונה הרצוג הסלובנית.

פטרה קביטובה הצ'כית (6) שוב שמטה מערכה, ממש כמו בסיבוב הראשון, אבל לא התרגשה מזה יותר מדי וניצחה 5:7, 6:2, 1:6 את שואי פנג הסינית. הצ'כית, כהרגלה, הציגה משחק התקפי מאוד והשיגה 30 ווינרים, אך ביצעה גם 27 שגיאות לא מחויבות. קביטובה מחכה בסיבוב השלישי לפלביה פנטה האיטלקיה, שניצחה 5:7, 1:6 את צבטנה פירונקובה הבולגריה.

סרינה וויליאמס האמריקנית, אלופת ווימבלדון הטרייה, הצליחה לעבור את האחות הצעירה לבית רדוואנסקה, אורסולה, עם 2:6, 3:6 אחרי מעט יותר משעה. סרינה הסתפקה בשישה אייסים בלבד בדרכה לסיבוב השלישי, שם היא תפגוש את ורה זבונרבה הרוסיה (13), שניצחה 3:6, 3:6 את פרנצ'סקה סקיאבונה.

אנה איבנוביץ' עלתה גם היא לסיבוב השלישי לאחר 4:6, 6:7 (5) על אלנה באטלצ'ה הבריטית. איבנוביץ' תשחק נגד קים קלייסטרס, שהצליחה לנצח 3:6, 3:6 את קרלה סוארס נבארו הספרדיה. גם דניאלה האנטוחובה הסלובקית עלתה לסיבוב השלישי לאחר 3:6, 0:6 על אליז קורנה הצרפתיה והיא תשחק נגד קרוליין ווזניאקי, שניצחה 4:6, 6:3, 3:6 את יאנינה וויקמאייר.

עוד מדורגת בכירה שהמשיכה לסיבוב השני היא אנג'ליק קרבר הגרמניה (7), שהובילה 1:6, 0:3 מול פטרה צטקובסקה הצ'כית, שנאלצה לפרוש בשלב הזה. אנג'י תשחק בסיבוב השני נגד תימאה באבוש. גם בת ארצה של קרבר, סאבין ליזיקי (15), הצליחה לעלות לסיבוב השני לאחר משחק קשה מאוד ואובדן מערכה מול אונס ג'אבור הטוניסאית, אך הצליחה לגבור עליה 6:4, 0:6, 5:7.

גם ונוס וויליאמס, שהודחה מווימבלדון כבר בסיבוב הראשון, הצליחה לעלות לסיבוב השני אחרי ניצחון מרשים במיוחד 3:6, 1:6 על שרה אראני האיטלקיה (9), שהגיעה כזכור לגמר הרולאן גארוס השנה, שם נעצרה רק על ידי מריה שראפובה. ונוס הצליחה לרשום חמישה אייסים והשיגה גם 28 ווינרים בניצחון מרשים מאוד. ונוס תשחק נגד אלכסנדרה ווז'ניאק הקנדית.

גם לבריטים יש חדשות מצוינות. לורה רובסון הצעירה הצליחה לרשום את אחד הניצחונות המרשימים בקריירה שלה עם 6:7 (4), 4:6 על לוסי ספארובה הצ'כית. בסיבוב השני מחכה לרובסון יריבה לא פחות חזקה, בדמותה של מריה שראפובה שהביסה את שחר פאר בסיבוב הראשון. גם הת'ר ווטסון הבריטית, שנכנסה לטורניר לאחר פרישה של בונדרנקו האוקראינית, הצליחה לעלות לסיבוב השני עם 2:6, 2:6 על סילבה סולר אספינוסה הספרדיה. היא תשחק מול מריה קירילנקו (14), שהובילה 0:6, 1:1 מול מריאנה דוקווה מרינו הקולומביאנית שנאלצה לפרוש.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully