וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "צ'רלי אדם הוא פחדן"

המגן זעם על התיקול האגרסיבי של קשר ליברפול במשחק הידידות בין הספרס לליברפול: "זו לא הפעם הראשונה איתו"

משחק הידידות בין טוטנהאם לליברפול (0:0) גרם לסערה, ולא בגלל הכדורגל ששוחק בו: בדקה ה-19 למשחק ביצע קשר ליברפול צ'רלי אדם כניסה אגרסיבית במיוחד במגן טוטנהאם גארת' בייל, שסירב להירגע מהתקרית.

בייל, שרק לאחרונה חזר מפציעה שבגינה נעדר מהמשחקים האולימפיים בהם היה אמור להשתתף במדי בריטניה, ניסה להמשיך לשחק לאחר התיקול, אולם כאביו הרבים גרמו לו להיות מוחלף במחצית המשחק.

לטענתו של המגן הוולשי, אדם סימן אותו כמטרה וזו הפעם השנייה שבה הוא מנסה לפגוע בו בצורה קשה, לאחר שאדם עשה זאת עוד כבימיו כשחקן בלקפול.

"באופן ברור הוא ניסה לפגוע בי פעמיים, וכנראה שהוא גם הצליח", התרעם בייל, שאי הופעתו לנבחרת בריטניה גררה רק לאחרונה ביקורות בממלכה. "ממה שראיתי ממנו במגרש, אני חושב שהוא פחדן. בפעם הקודמת שהוא עשה לי את זה נאלצתי לשבת בחוץ שלושה חודשים".

בייל המשיך להקניט את אדם: "למעשה, זה די מחמיא ששחקן יריב מנסה להוציא אותך מהמשחק, אבל ברגע שזה מאיים על הקריירה שלך, זה הופך להיות רציני יותר. הייתי מבין את זה אם זה היה תיקול שהתפספס בטעות, אבל הכדור היה רחוק מאוד ממנו כשהוא תיקל אותי, אני לא עשיתי לו כלום והוא אפילו לא התנצל". בייל אף אמר כי הפציעה שנגרמה לו עשויה להוביל לכך שיחמיץ את פתיחת העונה.

גם מגן טוטנהאם, קייל ווקר, התייחס למקרה: "הסיבה שקרה מה שקרה היא פשוטה: אדם מקנא בבייל על כך שהוא שחקן כל כך טוב. הוא פשוט לא אוהב אותו בגלל זה. אולי עדיף שילמדו משחקן כמו בייל ולא יבעטו בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully