וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א החתימה את סוני ווימס לשלוש שנים

מועדון הפאר הרוסי מצא תחליף לקירילנקו וסגרה את הסגל לעונה הקרובה. מסינה: "זו החתמה נהדרת עבורנו"

צסק"א ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה הבאה, והיום (שני) סיפקה החתמה מפתיעה: סוני ווימס, שחקנה של ז'לגיריס קובנה בעונה החולפת, חתם לשלוש שנים בקבוצה. ווימס, שהגיע לז'לגיריס בעקבות השביתה בקיץ שעבר ב-NBA, רצה לחזור לליגה הטובה בעולם והישארות באירופה כלל לא נראתה כאפשרות העומדת על הפרק, אולם נראה שהצעתה של צסק"א, שתעמיד העונה תקציב שיא, הייתה מפתה מאוד.

ווימס, שהחל את הקריירה במכללת ארקנסו, נבחר בדראפט במקום ה-39 בדראפט 2008 על ידי שיקאגו והתגלגל עד טורנטו, ורשם שנתיים די מוצלחות במדיה, כשבעונתו האחרונה שם קלע 9.2 נקודות למשחק. בעונה החולפת הפך לאחד השחקנים הבולטים ביורוליג, כשקלע 15.5 נקודות והוריד 5 ריבאונדים בממוצע במדי ז'לגיריס. בקיץ האחרון נפוצו שמועות כי ווימס יחזור למדי טורונטו ובהמשך אף פורסם כי ניו יורק ניקס הציעה לפורוורד חוזה.

מאמן צסק"א, אטורה מסינה, הגיב להחתמה: "אני חושב שווימס הוכיח בז'לגיריס שהוא שחקן לרמות הגבוהות ביותר, עם ראש פתוח מספיק בשביל ללמוד לשחק באירופה. הוא בהחלט יכול להיות אחד המנהיגים שלנו בעונות הבאות, אני בטוח שהוא החתמה נהדרת עבורנו".

נשיא צסק"א, אנדריי ואטוטין, הוסיף" "עמדת הסמול פורוורד בסגל נחלשה עם עזיבתם של קירילנקו ושישקאוסקאס, וסוני הוא השחקן הטוב ביותר שיכול לכסות את העמדה הזו ולהחליף אותם. זו הייתה החתמה האחרונה שלנו בקיץ הזה", הבטיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully