וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: אכזבה לנופר אדלמן בבכורה בלונדון

השייטת הישראלית פתחה את הופעותיה בלונדון בצורה מאכזבת, כשסיימה בשני שיוטים במקום ה-33 בלבד

ענף השייט הפך כבר מזה מספר שנים לאחד מהענפים היותר מוצלחים עבור הספורטאים הישראלים, והיום פתחה גם נופר אדלמן את הופעותיה בלונדון עם אכזבה, כשסיימה במקום את השיוט הראשון במקום ה-33.

אדלמן הגיעה ללונדון לאחר קמפיין מעט פושר, אולם היא הצליחה להשיג את הקריטריון האולימפי הבינלאומי באליפות העולם בפרת' ובסופו של דבר אף השיגה את הקריטריון הישראלי בתחרות מסבב גביע העולם שנערכה בקאדיס שבספרד, כשסיימה במקום השני וזכתה במדליית הכסף.

בסופו של דבר, אדלמן רשמה אכזבה נוספת לישראלים שהתחרו היום בלונדון, לאחר שסיימה את השיוט הראשון שלה במקום ה-33. אדלמן פתחה רע את השיוט, וכבר לאחר שעברה מצוף אחד מוקמה במקום ה-38. לאחר ארבעה מצופים היא התקדמה מעט אל המקום ה-37, ובמצוף האחרון עקפה ארבע מתמודדות נוספות וסיימה במקום ה-33. אדלמן פיגרה בסך הכול ב-3 דקות ו-44 שניות מהמנצחת אנליס מרפי האירית.


השיוט השני החל בצורה טובה יותר עבור אידלמן, כשאת המצוף הראשון עברה הישראלית כשהיא מדורגת במקוםם ה-24. עוד במהלך המצוף השני עלתה כבר למקום ה-17, אלא שאז ירדה שוב 7 מקומות, וגם במצוף השלישי הוסיפה לרדת בדירוג עד למקום ה-33 ה-34. הפינאלה של השיוט לא היה טוב בהרבה עבורה, כשסיימה במקום ה-33 וניצבה לאחר שני השיוטים הראשונים במיקום לא מבטיח במיוחד להמשך השיוטים. גם בשיוט השני ניצחה אנליס מרפי האירית.

עדכון ראשון: 15:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully