וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: משה מזרחי חתם לשנתיים

30.7.2012 / 20:00

פורוורד הפועל ירושלים הפך לרכש הראשון של הקבוצה מעיר הנמל לעונה הבאה, לאחר עזיבתם של טפירו, שוטבין והזרים

בסגנית האלופה מכבי אשדוד החלו בשבוע שעבר בנסיונות לחזק את הסגל לאחר שמסיום העונה שעברה עזבו את המועדון מאיר טפירו, אנטון שוטבין ושלושת השחקנים הזרים. הקבוצה החתימה הערב (שני) את שחקן הפועל ירושלים בשנתיים האחרונות משה מזרחי, שיצטרף לסגל עופר ברקוביץ' וישחק בעיר הנמל בשנתיים הקרובות.

מזרחי (32, 2.01) גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון ועלה כבר בגיל 18 לבוגרים. בעונת 2001/2 עבר להפועל ירושלים בה שיחק 3 שנים, אך לאחר מכן החל במסע בין קבוצות שכלל את גליל עליון, מאריופול האוקראינית, עירוני אשקלון, בני השרון, ראסינג פאריז ומכבי חיפה. בעונת 2010/11 חזר מזרחי להפועל ירושלים, כשבעונתו הראשונה היה לבורג חשוב ובעונה שעברה ירד למעמד של שחקן ספסל ורשם 3.9 נקודות ו-1.2 ריבאונדים בממוצע.

מזרחי עבר בכל הנבחרות הצעירות של ישראל בכדורסל, כולל בנבחרת העתודה שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה בשנת 2000, ושיחק בנבחרת ישראל הבוגרת בשלוש אליפויות אירופה, בשנת 2001, 2005 ו-2009.

באשדוד מתעקשים לא לשחרר את הגארד רובי בוסטיין שהעביר למועדון מסר על כך שיהיה מעוניין לעזוב, ובנוסף מנהלים מגעים עם מספר שחקנים נוספים. עד כה חתומים בקבוצה לעונה הבאה דרור חג'ג', גלעד קרני, דניאל גור אריה ובוסטיין.

עדכון ראשון: 10:13

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully