וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: ראמל בראדלי סיכם את תנאיו

30.7.2012 / 9:53

שחקן הפועל ירושלים יהיה הרכש הזר השני של הקבוצה אחרי ריימר מורגן. בנתניה במגעים להארכת חוזהו של ליאור ליפשיץ

ראמל בראדלי, שחקנה של הפועל ירושלים בעונה שעברה, סיכם בימים האחרונים על הצטרפותו לברק נתניה של דני פרנקו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, כבר לפני חודשיים רצתה הקבוצה את השחקן. בקבוצה טרם החתימו את השחקן מאחר והם מחכים לתשובות ממנהלת הליגה על גודל התמיכה בעונה הבאה, אך זה לא אמור לפגוע בסיכום עם בראדלי שיהיה לזר השני של נתניה העונה מלבד ריימר מורגן שחתם בחודש שעבר.

בראדלי (27, 1.88) הוא בוגר מכללת קנטאקי הגדולה מ-2008, בה שיתף פעולה עם שחקן בוסטון סלטיקס רייג'ון רונדו ושחקן מכבי ראשון לציון ג'ו קרופורד. לאחר שלא נבחר בדראפט ה-NBA יצא לאירופה ורשם עונה טובה מאוד בצדביטה זאגרב. בעונת 2009/10 חתם בדיז'ון הצרפתית, אך בשל מצב כלכלי רעוע בקבוצה, הוא עזב במהלך העונה.

בתחילת עונת 2010/11 חתם בראדלי במכבי אשדוד במפתיע והפך לכוכב של הקבוצה. הוא נפצע בברכו לקראת סיום העונה, אך עד אז רשם 17.7 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה הנוכחית פתח גם כן באשדוד, אך בשל מצב כלכלי לא טוב עזב להפועל ירושלים, וב-16 משחקים רשם 12 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

מלבד בראדלי ומורגן, שעבר בדיקות רפואיות בשבוע שעבר ונראה טוב, חתומים בנתניה גם יהוא אורלנד, אלירן גואטה ואלכס צ'וברביץ'. בקבוצה עושים מאמצים על מנת להשאיר את ליאור ליפשיץ, אך בשלב זה לא הגיעו לכדי סיכום. כמו כן בנתניה מנסים לצרף שחקנים נוספים, וחוששים מסיטואציה דומה לזאת של שנה שעברה, בה התארגנות מאוחרת פגעה בפתיחת העונה שלהם.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully