וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת ספרד: "אולי ההצלחות האחרונות השפיעו עלינו"

הספרדים ניסו לעכל את ההדחה המדהימה מטורניר הכדורגל. מנזס: "ברזיל עשתה צעד גדול קדימה". פירס: "העיקר שניצחנו"

אחרי שזכתה בכל תואר בינלאומי גדול בשנים האחרונות, קיוותה ספרד להתהדר גם בתואר האלופה האולימפית בכדורגל, אבל התקוות של הספרדים התנפצו סופית אתמול (ראשון) עם הפסד שני ברציפות בטורניר הכדורגל בלונדון, הפעם 1:0 להונדורס, שחרץ את גורלה להדחה מוקדמת בהרבה מהצפוי.

בסיום עסקו הספרדים המאוכזבים בעיקר בשופט שלא העניק להם פנדל אחרי ספק עבירה של ארנולד פראיטה על אדריאן. "השופט לא רצה לדבר איתי על זה, אבל לדעתי היה מקום לשרוק", אמר המאמן הספרדי לואיס מייה. "כמובן שכולם אצלנו מאוכזבים, כי שיחקנו היטב והדבר היחיד שהיה חסר לנו היה הסיום מול השער. ייתכן שההצלחות האחרונות של ספרד השפיעו עלינו, אבל זו קבוצה עם שחקנים ששיחקו ברמות הכי גבוהות, וזה לא משהו שהיה אמור לקרות".

מי שהפכה מיידית לפייבוריטית היחידה לזכייה בטורניר היא ברזיל, ששוב שייטה עם 1:3 על בלארוס באדיבות ניימאר שכבש ובישל פעמיים. "עשינו צעד גדול קדימה", אמר המאמן מאנו מנזס. "אני מאוד מרוצה כי זו הפעם הראשונה בה חזרנו מפיגור והגבנו לכך נהדר. נשארנו רגועים למרות שהם הסתגרו ויצרנו מספיק מצבים כדי להפוך את הקערה".

גם הנבחרת המארחת בריטניה חייכה אתמול עם 1:3 על איחוד האמירויות, וסטיוארט פירס נשמע מרוצה בסיום: "התוצאה היא הדבר החשוב ביותר מבחינתנו. היינו זקוקים לניצחון שייתן לנו דחיפה ויכניס אמונה בשחקנים. שיחקנו טוב לפרקים למרות שלא היה לנו קל, ועכשיו צריך להתמקד במשחק הבא מול אורוגוואי".

הונדורס העיפה את ספרד, קונאטה כיכב עם צמד לסנגל

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully