וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל ניצחה את גרמניה 82:96

הבחורים של שיבק חתמו את טורניר ההכנה באוסטריה עם מאזן 1:2 אחרי שהתגברו על פיגור מהמחצית הראשונה. 19 לטיוס

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות למוקדמות אליפות אירופה ב-15 באוגוסט ולמפגש הראשון מול מונטנגרו. אחרי שבשישי הנבחרת ניצחה את אוסטריה ובשבת היא הפסידה לפורטוגל, הבחורים של אריק שיבק סיימו עם ניצחון יוקרתי היום (ראשון) על גרמניה 82:96 במסגרת טורניר ההכנה שמתקיים באוסטריה.

הנבחרת כאמור מסיימת את הטורניר במאזן 1:2. היא שיחקה כמעט בסגל מלא, מלבד יובל נעימי שנעדר בשל צום תשעה באב. מחר (שני) תשוב הנבחרת לארץ ותמשיך בהכנותיה לקראת הטורניר ההכנה הבא שיתקיים בבית מכבי בראשון לציון. גרמניה שיחקה ללא דירק נוביצקי.

ישראל עלתה בחמישייה עם יוגב אוחיון, אלכס טיוס, אלישי כדיר, רביב לימונד ועמרי כספי ופתחה בהגנה חזקה שעצרה את גרמניה. שלוש דקות וחצי לתחילת הרבע היא עלתה ליתרון 6:13. טיוס המשיך להוסיף סלים בצבע, אך מספר רב של עבירות לישראל ושיפור בהגנה ובהתקפה של גרמניה, הביאה לריצה 2:9 של הגרמנים. ההתקפה של ישראל נתקעה וגרמניה ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון 17:21 בסיום.

גרמניה המשיכה ביכולת טובה ושליטה בריבאונד ברבע השני, אך אליהו ופניני השיבו עם סלים בצבע. שתי דקות וחצי לרבע והגרמנים נשארו ביתרון 24:29. סלים של טיוס ולימונד לא עצרו את הגרמנים שחדרו את ההגנה של ישראל וקבעו ריצה נוספת 3:10. השחקנים בכחול-לבן התקשו לצמצם את הפער, אך סל ועבירה של כדיר יחד עם נקודות של כספי, אוחיון ושלשה של הלפרין עם הבאזר קבעו 44:51 בסופו.

ישראל עלתה למחצית השנייה עם אוחיון, הלפרין, טיוס, כספי ואליהו ופתחה טוב עם שלשה וסל שדה, כשיחד עם שיפור בהגנה של הנבחרת הביאו ליתרון 54:58. שלשות של כספי ולימונד יחד עם דאנקים של טיוס שמרו על היתרון, ודקה לסיום התוצאה עמדה על 66:70. ישראל המשיכה במומנטום ופניני חותם את הרבע בקליעות עונשין 68:77 לישראל.

ישראל המשיכה בזרימה עם שלשה של פניני וסל של קוז'יקרו, כשמנגד שותפו לעונה הקרובה של הלפרין, רובין באזינג החזיר עם סלים בצבע. חמש דקות בתוך המחצית האחרונה וישראל שמרה על היתרון 73:84. הגרמנים החלו להתעשת ולצמק את היתרון ל-88:82 שתי דקות וחצי לסיום המשחק, אך כספי ולימונד השיבו בשלשות ולימונד המשיך לקנח בעוד סל שדה כשהמשחק הסתיים ב-82:96 לישראל.

קלעו לישראל: אלכס טיוס 19, עומרי כספי 18, רביב לימונד וגיא פניני 12 כל אחד, יותם הלפרין ויוגב אוחיון 10 כל אחד, ליאור אליהו 6, אלישי כדיר 5 ועידו קוז'יקרו 4. דגן יבזורי, גל מקל וניצן חנוכי שותפו ולא קלעו.

שיבק: "באנו לכאן כדי להכניס את יותם, ליאור ועומרי לעניינים"

המאמן אריק שיבק אמר לאחר הניצחון: "התקפית שיחקנו טוב גם בחצי הראשון, אבל עשינו קפיצה בהגנה בסוף הרבע השני כשחזרנו מ-15 לשבע ופתחנו חצי שני מצוין עם הגנה טובה כשכולם שמרו מצוין. הם קבוצה עם המון כישרון. אני שמח על כמה דברים, ובראשם שלמדנו מההפסד של אתמול שקצת היה מטופש. כעסתי על דברים מסוימים בהגנה ותיקנו אותם ב-25 הדקות האחרונות של המשחק. גם שלטנו בריבאונד הגנה. באנו לכאן כדי להכניס את יותם, ליאור ועומרי לעניינים ואחרי המשחק הזה אני יכול להגיד שכולם בעסק. עומרי היה מצוין, ליאור עשה סלים חשובים ויותם איתנו. אנחנו חוזרים כנבחרת טובה יותר מזו שנסעה ביום חמישי".

יותם הלפרין: "היו הרבה עליות וירידות במשחק, אבל החצי השני שלנו היה מצוין בעיקר הגנתית ובטח התקפית. הם אמנם בלי הכוכבים הגדולים שלהם, אבל עם שחקנים טובים. גם בהפסד אתמול אפשר להיות מרוצים, אבל סיימנו במקום הראשון וגם זה חשוב. לא שיחקתי הרבה, אבל היה בסדר גמור, הרגשתי טוב וזה חשוב לי ובארץ אשחק עוד כמה דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully