וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו בתקצירי היום השני

הישראלים אכזבו, רדוואנסקה הופתעה בטניס, נבחרת החלומות חגגה לראשונה ובבריכה המשיכו לשבור שיאי עולם בלי הפסקה

ערוץ 1 - אולימפיאדה

התקציר באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אז מה היה לנו ביום השני בלונדון?

בבוקר זינקו הישראלים נמרוד שפירא בר אור ויעקב טומרקין לבריכה האולימפית במטרה להגיע לחצאי הגמר בערב, אך כשלו ורשמו הופעה מאכזבת למדי.

גולן פולק היה לג'ודוקא השני הישראלי שנכנס למעגל התחרויות, אך כמו הראשון גם הוא לא הצליח לרומם את רוח המשלחת והודח בסיבוב הראשון.

הופעה מאכזבת יותר הייתה למתעמלת ולריה מקסיוטה שקיוותה להגיע לגמר בתרגיל סוס הקפיצות אך נפלה שלוש פעמים וסיימה אחרונה את מוקדמות התעמלות המכשירים.

בינתיים הגשם הלונדוני הטיפוסי הפריע לתחרות הטניס בווימבלדון, אך לא מנע משחר פאר לעלות למפגש מול מריה שראפובה, ולהפסיד תוך שעה וחמש דקות 6:2, 6:0.

מי שרשמו יום מוצלח על הדשא הם אנדי מארי, נובאק דג'וקוביץ' וג'ו ווילפריד צונגה שעלו לסיבוב השני, אך אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה לא תצטרף אליהם אחרי שהודחה בהפתעה גדולה.

אחד משיאי התחרות במשחקים כולם היא נבחרת החלומות האמריקאית בכדורסל שפתחה את משחקיה היום מול נבחרת צרפת ורשמה הצגה ראשונה עם ניצחון מרשים 71:98.

המתחרה הגדולה של האמריקאים על הזהב, ספרד, לא התקשתה מול סין, ובשאר המשחקים לא נרשמו הפתעות גדולות, כשגם ברזיל ורוסיה ניצחו בצורה יפה.

שיא המשחקים היום הגיע בבריכה האולימפית שסיפקה דרמה חסרת מעצורים. דיינה וולמר ב-100 מטר פרפר וקמרון ואן דר בורג ב-100 מטר חזה, ובמשחה האחרון נקמו הצרפתים באמריקאים וניצחו ב-4*100 מטר חופשי.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully