וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלונדון: לוכטה נגד סון על כל הקופה

האמריקאי והסיני צפויים להתחרות ראש בראש ב-200 חופשי. וגם: האימפריה האיטלקית, טום דיילי והתקווה של טאג'יקיסטן

שחיה

כמו בכל יום, גם יום התחרויות השלישי בבריכה האולימפית יבשר על ארבעה גמרים. במוקד יעמוד הגמר ב-200 מטר חופשי, שיתקיים בשעה 21:43 וישודר בערוץ 1. הקרב על הזהב אמור להיות אחד מהמרתקים עד כה, בין סון יאנג הסיני לריאן לוכטה האמריקאי. בהמשך יתקיימו שלושה גמרים נוספים: 100 מטר גב גברים, 100 מטר גב נשים (מיסי פרנקלין) ו-100 מטר חזה נשים. גם מייקל פלפס המאכזב יקפוץ שוב לבריכה, הפעם לחצי הגמר ב-200 מטר פרפר.

ג'ודו

ביום שני ייכנסו למעגל התחרויות המשתתפים במשקלים עד 57 ק"ג אצל הנשים ועד 73 ק"ג אצל הגברים, שם יתחרה גם סוסו פללשווילי הישראלי. מי שמעט מפתיעה בינתיים היא המשלחת הברזילאית, שכבר זכתה בשתי מדליות באולם הג'ודו, אחת מזהב והשנייה מארד. מעניין יהיה לראות את הנציגים הברזילאים מחר: ברונו מנדונקה ורפאלה סילבה.

כדורסל

ביום שני יגיע שוב תורן של הנשים לעלות לפרקט. במוקד תעמוד כרגיל נבחרת ארה"ב, שהתקשתה במשך שלושה רבעים נגד קרואטיה במחזור הראשון בבית א', אבל צפויה לחוות חיים קלים בהרבה נגד אנגולה. בבית ב' סגנית האלופה האולימפית, אוסטרליה, תשחק נגד צרפת בעוד הקהל הביתי מקווה שבריטניה תצליח לרשום ניצחון ראשון נגד קנדה.

חמש ההמלצות שלנו:

9:30 - מדליית הארד של ראסול בוקייב באולימפיאדת בייג'ינג, הייתה המדליה האולימפית הראשונה אי פעם של טאג'יקיסטן. מחר יפתח הג'ודוקא בן ה-29 את דרכו בתחרות במשקל עד 73 ק"ג נגד דניאל וויליאמס הבריטי, שבוודאי יגיע עם הרבה רוח גבית, וינסה לעשות את העבודה בניגוד לרצונם של לא מעט תופים באולם הג'ודו בלונדון. אגב, אם הוא ינצח בשני קרבות, בוקייב עשוי לפגוש את סוסו פללשווילי שלנו ברבע הגמר.

12:00 - ז'אנג ג'יקה הוא גיבור סיני. טניסאי השולחן בן ה-24 שמדורג ראשון בעולם, זכה ב-2011 בגביע העולמי ובאליפות העולם (שני מפעלים שונים) ואם יזכה גם בזהב אולימפי, הוא יהפוך לטניסאי השולחן הרביעי בהיסטוריה שמגיע לגרנד סלאם: זכייה בשלושת התארים החשובים ביותר בענף. מחר הוא יתחיל את דרכו בטורניר היחידים עם משחק נגד ואנג בורה הטורקי בסיבוב השלישי.

17:00 - טום דיילי הוא אחד מהגיבורים הגדולים ביותר של בריטניה בעולם הספורט ולא מעט צופים יהיו מרותקים מחר למסך, כשהילד שהפך לנער והגיע למשחקים הנוכחיים כשהוא כבר בן 18, יקפוץ למים בתחרות ה-10 מטר מסונכרן. דיילי ישתף פעולה עם פיטר ווטרפילד, במה שיהווה בשבילו גם חזרה גנרלית לתחרויות האישיות בקפיצה למים.

21:40 - איטליה היא האימפריה הגדולה של עולם הסיף. בבייג'ינג הנבחרת של ארץ המגף אספה שבע מדליות - יותר מכל נבחרת אחרת - וביום המשחקים הראשון באולימפיאדה הנוכחית, כל שלוש המדליות ברומח הלכו לשלוש סייפות איטלקיות. ביום שני תתקיים תחרות הדקר לנשים. כמה מדליות איטליה תאסוף הפעם?


21:43 - גמר 200 מטר חופשי. שני השחיינים המרשימים ביותר אצל הגברים עד עכשיו היו ריאן לוכטה האמריקאי וסון יאנג הסיני. ביום שני, השניים שכבר זכו במדליות זהב ביום התחרויות הראשון, יתעמתו בקרב ענק על מדליית זהב נוספת. תוסיפו לזה את שיאן העולם הגרמני פול בידרמן, ותקבלו את אחד מהמשחים המעניינים ביותר באולימפיאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully