וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלונדון: גל נבו שובץ במשחה עם יריב מכווית

נבו יקפוץ לבריכה במוקדמות 200 פרפר (12:40, ע' 11), האם יריבו יפרוש? עוד היום: גם פללשווילי ואדלמן מצטרפים לתחרויות

המשחקים האולימפיים צוברים תאוצה והיום (שני) צפויים להתחרות בשלל הענפים חמישה ישראלים.

השחיין גל נבו יקפוץ לבריכה במשחה ה-200 מטרים פרפר (12:40, ערוץ 11), לאחר שביום שבת פספס את העלייה לגמר משחה ה-400 מטרים מעורב אישי. נבו, שקבע 4:14:77 דקות, סיים במקום העשירי הכללי, מרחק שני מקומות בלבד מהעפלה לגמר. כידוע, משחה ה-400 מעורב נחשב לחזק אצלו, אבל כעת הוא מקווה להפתיע ולהעפיל לחצי הגמר, משחה שיתקיים בשעות הערב (22:32, ערוץ 11). נבו יתחרה במקצה הראשון ויזנק מהמסלול הרביעי. נבו שובץ למשחה יחד עם יריב מכווית - יוסוף אלסקארי, ויהיה מעניין לראות אם הוא יסכים לשחות לצד הישראלי.

לאחר מכן תזנק גם השחיינית עמית עברי, שתתחרה במוקדמות ה-200 מטרים מעורב אישי ותקווה להגיע לחצי הגמר שצפוי להתחיל בשעה 22:53. עברי השתתפה בשבת במשחה 100 מטרים פרפר, שנחשב לחזק ביותר שלה, ובכל זאת פספסה בארבע מאיות את העלייה כשסיימה שביעית במקצה שלה. עברי תזנק במקצה השלישי ותשחה במסלול הראשון.

הקלע סרגיי ריכטר יתחרה ברובה אוויר מ-10 מטרים בשלב המוקדמות (11:00, ערוץ 11) ויקווה להעפיל לגמר שיחל ב-14:15 בצהריים. ריכטר, שרובה אוויר נחשב למומחיות שלו, ירשום את ההופעה שלו במשחקים האולימפיים בגיל 22. כידוע, הוא נחשב לאחד הקלעים הטובים בעולם, ואומרים עליו שהוא יכול להפתיע במשחקים האולימפיים. בהמשך המשחקים הוא גם אמור להתחרות בירי 60 כדור ממצב שכיבה.

ביום שני אף ייפתחו התחרויות בענף הנחשב לחזק בישראל, השייט, כאשר נופר אדלמן תפתח את שני השיוטים הראשונים לנשים על דגם לייזר רדיאל (14:00). אדלמן בת ה-30, שמתחרה בדגם הפחות פופולארי בקרב השייטים הישראלים, התחרתה כבר בבייג'ינג 2008 וסיימה במקום ה-16 בדגם הזה.

ממשיכים עם עוד מקצוע חזק עבור הישראלים, הג'ודו שטרם סיפק הפתעות מרעישות עבור המשלחת הישראלית. לאחר ההדחות המוקדמות של טומי ארשנסקי וגולן פולק, אל המזרן בלונדון יעלה סוסו פללשווילי (73 ק"ג). הישראלי יתחרה בסיבובת 12:19 (ערוץ 1) נגד סזר הויסוז הטורקי, וניצחון יעניק לו מקום בין 16 האחרונים. אחרי התקריות המביכות שבהן הוא היה מעורב, כמו גניבת משחת שיניים בגרמניה וסכסוך עם המאמן הלאומי אורן סמדג'ה, הוא יקווה לשים את הכל מאחוריו במשחקים האולימפיים ולהביא הישג מרשים. התחרויות בחצי הגמר והגמר יתקיימו אחר הצהריים (החל מ-16:00, ערוץ 1).

מה עבר על הישראלים ביום ראשון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully