וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמדים לביברס נאתכו ושלומי ארבייטמן

29.7.2012 / 20:52

הקשר כיכב ב-1:3 של קאזאן על אלניה: "מאושר מצמד ראשון בקריירה". החלוץ סידר לגנט 0:2 על ליארסה. הפסד לסטנדרד

ביברס נאתכו לא עוצר לרגע. קשר נבחרת ישראל, שכבש גם במחזור הראשון בליגה הרוסית, הוביל את רובין קאזאן לניצחון 1:3 היום (ראשון) על אלניה ולדאיקווקז עם צמד מצוין - הראשון שלו בקריירה. נאתכו הבקיע את הראשון מהנקודה הלבנה בדקה ה-18 אחרי שאולג קוזמין סחט הוכשל ברחבה, ובדקה ה-48 השלים צמד. עם שלושה שערים בשני מחזורים, השתווה נאתכו בראש טבלת המבקיעים לאלכסנדר קרזאקוב מזניט, שמצא גם הוא שלוש פעמים את הרשת.

קאזאן רצתה להתאושש לאחר ההפסד במחזור הפתיחה 2:1 לקרסנודאר, וכבר בדקה ה-18 נאתכו סידר להם יתרון עם פנדל מדויק לרשת העולה החדשה. המארחים הגבירו את הלחץ, נאתכו המשיך להנהיג במרכז השדה, ובדקה ה-48 הוא התכבד לסיים התקפה נהדרת, כשרומן ארמנקו השאיר לו כדור ונאתכו בעט ברגל שמאל שטוח מ-16 מטרים לפינה הימנית של השוער, כששני שחקנים שגולשים לעבר הכדור לא מצליחים להפריע. דנילו נקו צימק מהנקודה הלבנה עבור אלניה בדקה ה-79, אבל המילה האחרונה הייתה של המחליף ולדימיר דיאדיון בתוספת הזמן.

"שמח על הניצחון הכל כך חשוב בשבילנו ומאושר מצמד השערים הראשון בקריירה שלי", צייץ נאתכו בטוויטר והוסיף לתקשורת הרוסית: "המטרה המרכזית שלי היא לא להבקיע שערים, אלא לעזור לחברים לעשות את זה". הקשר נשאל האם הוא עשוי לעבור לצסק"א מוסקבה וענה: "פעם ראשונה שאני שומע על זה. טוב לי בקאזאן וכאן אני רוצה לשחק".

* דני בונדר, שנמצא בדרך החוצה מוולגה, לא נכלל בסגל בהפסד 2:1 לספרטק מוסקבה.

בלגיה: 90 דקות לרמי גרשון, 28 לדודו ביטון

המחזור הראשון בבלגיה נמשך הערב ואחרי הצמד שכבש ליאור רפאלוב במדי קלאב ברוז', גם שלומי ארבייטמן רשם פתיחת עונה נפלאה. החלוץ, ששב לגנט לאחר שנת השאלה, כבש צמד בניצחון הביתי של קבוצתו 0:2 על ליארסה. בדקה ה-19 ניצל ארבייטמן טעות בהגנת האורחים וכבש את הראשון. תשע דקות מאוחר יותר זכתה גנט בפנדל, אך רמי מרבאל החמיץ הזדמנות להכפיל. השער המיוחל הגיע בדקה ה-77 כשארבייטמן בעט בין רגליו של השוער האורח. החלוץ השלים 90 דקות וגם ספג כרטיס צהוב.

פתיחה פחות טובה רשמו הישראלים בסטנדרד ליאז', שנוצחה בבית 1:0 על ידי זולטה וארגם. רמי גרשון פתח והשלים 90 דקות בעמדת המגן השמאלי. דודו ביטון נכנס בדקה ה-62 בעוד מאור בוזגלו ישב על הספסל. פרנק ברייר כבש את שער הניצחון המפתיע אחרי תשע דקות של משחק.

אליניב ברדה נכנס כמחליף בדקה ה-81 ב-3:3 הביתי של גנק עם סרקל ברוז'. לוקאס ואן אינו כבש ראשון למארחת (14), כריסטיאן בנטקה הפך עם צמד בזק (18, 25) לפני שאיגור וטוקלה קבע 2:2 בדקה ה-32. ואן אינו החזיר את סרקל ליתרון בדקה ה-54, אך יילה ווסן קבע את תוצאת המשחק כעבור שלוש דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully